چاپ گزارش معرفی به پزشک در نرم افزار مدیریت خیریه سرو

خلاصه
1399/07/09

از اقداماتی که یک موسسه خیریه به منظور حمایت بیشتر از مددجویان موسسه خود انجام می دهد معرفی مددجویان به پزشک است تا از این طریق تحت درمان قرار گیرند گاهی ممکن است برای اعمال امور مدیریتی در موسسه خیریه تحت حمایت لازم باشد

نحوه چاپ گزارش معرفی به پزشک در نرم افزار مدیریت خیریه سرو

از اقداماتی که یک موسسه خیریه به منظور حمایت بیشتر از مددجویان موسسه خود انجام می دهد معرفی مددجویان به پزشک است تا از این طریق تحت درمان قرار گیرند گاهی ممکن است برای اعمال امور مدیریتی در موسسه خیریه تحت حمایت لازم باشد تا از ریز اقدامات انجام شده در موسسه خیریه مطلع گردید این امر مستلزم امکان گزارش گیری از تمام تعاملات و اقدامات انجام شده در خصوص معرفی مددجویان به پزشک خواهد بود لذا نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو امکانی را برای شما ایجاد نموده است که  با توجه به ثبت معرفی مددجویان به پزشک از این طریق می توانید در کمترین زمان ممکن اقدام به چاپ و مشاهده گزارش کامل معرفی مددجویان تحت حمایت موسسه خیریه خود به پزشکان نمایید. برای اطلاع نسبت به نحوه  و چگونگی گزارش گیری معرفی به پزشک از طریق نرم افزار مدیریت موسسه خیریه سرو با مطالعه این مطلب همراه ما باشید.

  انجام گزارش گیری معرفی به پزشک در نرم افزار مدیریت خیریه سرو به سادگی ممکن و قابلیت اجرا دارد، برای این امر کافی است پس از تهیه و نصب نرم افزار مدیریت خیریه سرو به صفحه اول نرم افزار مدیریت خیریه سرو مراجعه نمایید و روی گزینه اشخاصدر این صفحه از نرم افزار مدیریت خیریه سرو کلیک نمایید تا لیستی به شما نمایش داده شود. این لیست که تعدادی از ابزارهای نرم افزار مدیریت خیریه سرو در آن قرار دارند گزینه ایی با عنوان مددجویان را مشاهده خواهید نمود، روی آن کلیک نمایید. در لیست بعد گزینه سرپرستان فعال را انتخاب نموده تا وارد صفحه ایی با عنوان سرپرستان فعال در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو بشوید.

 در بالای این صفحه از نرم افزار مدیریت خیریه گزینه و عبارت پرینتر را مشاهده خواهید کرد، آنرا انتخاب نمایید لیستی به شما نمایش داده خواهد شد، در این لیست گزینه گزارش معرفی به پزشک را انتخاب نمایید تا صفحه ایی با عنوان گزارش لیست معرفی به پزشک به شما نمایش داده شود در این صفحه از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو پس از تعیین تاریخ یا انتخاب مدت یک، سه یا شش ماهه برای گزارش گیری معرفی مددجو به پزشک در نرم افزار مدیریت خیریه سرو چنانچه تمایل به ویرایش قالب برای چاپ داشته باشید از طریق دکمه ویرایش قالب امکان انجام تغییر در آن را خواهید داشت و در غیر اینصورت دکمه تایید را انتخاب نمایید تا وارد لیست چاپ گزارش معرفی به پزشک در نرم افزار مدیریت خیریه سرو گردید.

در نهایت با مشاهده پیش نمایش گزارش معرفی به پزشک در نرم افزار مدیریت خیریه سرو و انتخاب گزینه چاپ، شما پرینت و گزارش کاملی در محدوده زمان تعیینی برای شما چاپ خواهد  گردید. شرکت مهندسی آبان رایان البرز امیدوار است نهایت استفاده از مطلب نحوه چاپ گزارش معرفی به پزشک در نرم افزار مدیریت خیریه سرو را کسب نموده باشید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :