چگونه با برنامه مشاور املاک سرو کمیسیون حساب کنیم

خلاصه
1399/07/24

محاسبه صحیح کمیسیون در دفاتر مشاور املاک یکی از با اهمیت ترین موضوعات جاری است، چرا که در صورت خطا و اشتباه در محاسبه کمیسیون این موضوع موجب می گردد تا تبعات بسیار منفی برای مدیر مشاور املاک داشته باشد

چگونه با برنامه مشاور املاک سرو کمیسیون حساب کنیم
محاسبه صحیح کمیسیون در دفاتر مشاور املاک یکی از با اهمیت ترین موضوعات جاری است، چرا که در صورت خطا و اشتباه در محاسبه کمیسیون این موضوع موجب می گردد تا تبعات بسیار منفی برای مدیر مشاور املاک داشته باشد اینگونه است که در نرم افزار مشاور املاک سرو گزینه ایی تحت عنوان محاسبه کمیسیون تعریف گردیده است که از این طریق می توانید با وارد نمودن فقط چند عدد کمیسیون یک معامله را به طور کامپیوتری معامله نمایید.
نحوه محاسبه کمیسیون از طریق نرم افزار مشاور املاک سرو نیز به این صورت است که پس از تهیه و نصب نرم افزار املاک سرو از صفحه اول آن روی گزینه ابزار کلیک می نمایید تا لیستی به شما نمایش داده شود، در این لیست گزینه محاسبه کمیسیون را انتخاب نمایید.
پس از کلیک روی گزینه محاسبه کمیسیون شما وارد صفحه ایی با عنوان محاسبه حق کمیسیون در نرم افزار مشاور املاک سرو خواهید شد. در ابتدا شهری که قرارداد معامله در آن منعقد گردیده است را تعیین نمایید تا سایر فاکتورهای محاسبه حق کمیسیون به طور خودکار بر اساس آن شهر تنظیم گردد، سپس نوع قرارداد و مبلغ آن معامله را درج نمایید در نهایت چنانچه قرارداد اولیه یا تمدید باشد را نیز انتخاب کنید تا اینک از طریق این قابلیت عملکرد نرم افزار مشاور املاک سرو می توانید پس از کلیک روی محاسبه کمیسیون خود اقدام به چاپ پیش فاکتور نیز نمایید.
همانگونه که توضیح داده شد از طریق نرم افزار مشاور املاک سرو به حدی مدرن و پیش رفته خواهید شد که حتی در صورت تمایل پیش فاکتور محاسبه کمیسیون شما نیز به طور چاپی و کامپیوتری صادر و در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.
برای سفارش نرم افزار مشاور املاک، چاپ قولنامه و محاسبه کمیسیون سرو می توانید با شماره 09228022047 مهندس داودی تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :