نحوه ثبت کمک غیر نقدی به مددجویان در نرم افزار مدیریت خیریه سرو

خلاصه
1399/07/19

ثبت وقایع و کمک هایی که در یک موسسه خیریه انجام می شود از موضوعات مهم به منظور و جهت اشراف یک مدیر نسبت به وقایع مجموعه تحت پوشش خود خواهد بود

نحوه ثبت کمک غیر نقدی به مددجویان در نرم افزار مدیریت خیریه سرو
ثبت وقایع و کمک هایی که در یک موسسه خیریه انجام می شود از موضوعات مهم به منظور و جهت اشراف یک مدیر نسبت به وقایع مجموعه تحت پوشش خود خواهد بود تا بتواند بیشترین تمرکز را بر روی اداره، پیشرفت و پیش برد هدف خود در یک فعالیت به بهترین شکل و شیوه رقم بزند به این سبب است که در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو ابزاری به منظور ثبت کمک های غیر نقدی به مددجویان تحت حمایت موسسه خیریه شما ایجاد نموده تا علاوه بر کسب اطلاع در سرعت گزارش گیری در آینده به منظور اشراف کامل نسبت به شرایط و اقدامات انجام شده در فعایت های قبل ایجاد گردد.
بدون شک کمک های یک موسسه خیریه متعدد و گسترده می باشند که یکی از این خدمات کمک غیر نقدی به مددجویان موسسه خیریه است. چنانچه بخواهید کمک های غیر نقدی به مددجویان موسسه خیریه را پس از تحویل در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو ثبت نمایید به سادگی ممکن است که به شرح زیر در خصوص نحوه ثبت کمک غیر نقدی به مددجویان در نرم افزار مدیریت خیریه سرو توضیح داده می شود لذا برای کسب اطلاع نسبت به نحوه و چگونگی ثبت کمک های غیر نقدی در نرم افزار مدیریت خیریه سرو با مطالعه ادامه این مطلب همراه ما باشید.
چنانچه از نرم افزار مدیریت خیریه سرو استفاده می نمایید برای ثبت کمک های غیر نقدی اهدایی به مددجویان به سادگی و پس از تهیه و نصب نرم افزار مدیریت خیریه سرو در صفحه اول آن روی گزینه اشخاص و سپس مددجویان کلیک نمایید تا لیستی به شما نمایش داده شود و در این لیست گزینه سرپرستان فعال مددجویان را انتخاب نمایید تا وارد صفحه ایی تحت عنوان سرپرستان فعال گردید.
در این صفحه از نرم افزار مدیریت خیریه سرو چنانچه روی گزینه اقدام کلیک نمایید لیستی به شما نمایش داده می شود و در این لیست می بایست گزینه کمک غیر نقدی را انتخاب نمایید بدین سبب به صفحه ایی از نرم افزار مدیریت خیریه سرو تحت عنوان ثبت کمک های غیر نقدی به مددجویان منتقل خواهید شد در بالای این صفحه ابتدا شماره حواله ایی را که جهت دریافت کمک غیر نقدی به مددجو تحویل می دهید به طور اتوماتیک مشخص می گردد در گزینه بعدی کد مددجو را تعیین نمایید یا اینکه کلید f5 را بزنید تا لیست و مشخصات تمام مددجویان به شما نمایش داده شود و فرد مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
سپس انباری که کالا و کمک های غیر نقدی شما در آن قرار دارد را تعیین نماید که حواله صادر شده از کجا می بایست تحویل مددجوی تحت حمایت موسسه خیریه شما گردد.
تحویل دهنده کمک های غیر نقدی نیز در فرم ثبت کمک های غیر نقدی به مددجو در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو ثبت می گردد.
عنوان کمک نیز از دیگر گزینه هایی است که می بایست در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو ثبت شود و در نهایت کالا، و سایر مشخصات را ثبت و درج می نمایید چنانچه لازم به توضیحی باشد تکمیل و در نهایت دکمه ثبت را در این صفحه از نرم افزار مدیریت مددجویان سرو تایید نمایید تا تمام اطلاعات درج شده ثبت و تایید گردد.
شرکت مهندسی آبان رایان البرز امیدوار است نهایت استفاده را از مطلب مربوط به نحوه ثبت کمک غیر نقدی به مددجویان در نرم افزار مدیریت خیریه سرو کسب نموده باشید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :