هزینه های مشاور املاک

خلاصه
1397/04/23

با ثبت هزینه های قانونی و درست تکمیل نمودن اظهارنامه مالیاتی به راحتی می توانید از معافیت های مالیاتی ویژه مشاورین املاک استفاده نمایید.

هزینه های مشاور املاک


مشاورین املاک هم همانند هر صنفی می بایست به منظور اداره کسب و کار خود هزینه هایی را خرج نمایند؛ مشاورین املاک می بایست این هزینه ها را با دقت شناسایی و ثبت نمایند. ثبت هزینه ها برای مشاورین املاک مزایایی دارد که در ادامه تشریح خواهیم نمود.
 
مزایای ثبت هزینه های مشاور املاک

1) کاهش مالیات مشاور املاک

هنگامی که یک مشاور املاک هزینه های بنگاه خود را بصورت قانونی ثبت می نماید می تواند در پایان سال سود خالص خود را کاهش دهد و این کار باعث می شود مالیات های مستقیم پرداختی شما بسیار کاهش یابد.

2) استفاده از معافیت های مالیاتی مشاورین املاک

با ثبت هزینه های قانونی و درست تکمیل نمودن اظهارنامه مالیاتی به راحتی می توانید از معافیت های مالیاتی ویژه مشاورین املاک استفاده نمایید.

3) مشاهده سود خالص

هنگامی که هزینه های خود را ثبت نمایید به راحتی می توانید سود خالص مشاور املاک خود را بدست بیاورید.

4) کنترل کسب و کار

با بدست آوردن سود خالص و میزان هزینه ها می توانید وضعیت کسب و کار خود را مشاهده و آن را کنترل نمایید و به عنوان مدیر کسب و کار می توانید کار خود را بهتر کنید.

انواع هزینه های مشاور املاک

مشاورین املاک هم همانند سایر کسب و کارها هزینه های زیادی از جمله هزینه برق، هزینه گاز، تلفن، هزینه حقوق هزینه بیمه پرسنل و... دارند.

راه حل ثبت هزینه ها

برای ثبت هزینه ها می توانید از نرم افزار حسابداری مشاور املاک سرو و یا نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو استفاده نمایید. این نرم افزارها ثبت هزینه را برای شما ساده تر نموده و همچنین می توانند گزارش و نمودارهایی از وضعیت سود، ضرر، هزینه را بصورت سالانه و ماهانه به مدیر مشاور املاک نشان دهند.

 

برای خرید نرم افزار مشاور املاک اینجا کلیک کنید