استعلام املاک یک مالک در نرم افزار مشاور املاک سرو چگونه است

خلاصه
1399/11/18

همانگونه که میدانید دقت عمل و سرعت در مدرن بودن از عناصر مهم و اساسی در پیشرفت است حال چنانچه نرم افزار مشاور املاک سرو را بعنوان دستیار مکانیزه و حرفه ایی خود انتخاب نموده باشید از نهایت سرعت و دقت بهره خواهید برد. بعنوان مثال ممکن است

استعلام املاک یک مالک در نرم افزار مشاور املاک سرو چگونه است
 همانگونه که میدانید دقت عمل و سرعت در مدرن بودن از عناصر مهم و اساسی  در پیشرفت است حال چنانچه نرم افزار مشاور املاک سرو را بعنوان دستیار مکانیزه و حرفه ایی خود انتخاب نموده باشید از نهایت سرعت و دقت بهره خواهید برد. بعنوان مثال ممکن است فردی چندین ملک را به منظور فروش، رهن و اجاره یا هر موضوع دیگری به دپارتمان املاک شما بسپارد، از مشتریان قدیمی و ثابت شما باشد و در لحظه بخواهید به تمام املاک ثبت شده یک شخص که در نرم افزار مشاور املاک سرو ثبت نموده ایید دسترسی پیدا نمایید انجام استعلام املاکی متعدد یک مالک با سادگی در نرم افزار مشاور املاک سرو برای شما ممکن خواهد بود.
از راه های استعلام تمام املاکی که بنام یک فرد در نرم افزار مشاور املاک سرو به ثبت رسیده است می توانیم پس از ورود به نرم افزار مشاور املاک سرو گزینه جستجو را انتخاب نمایید پس از آن هر یک گزینه های مرتبط با جستجوی املاک ثبت شده را انتخاب نمایید تا وارد صفحه لیست آن املاک در نرم افزار مشاور املاک سرو شوید. در این صفحه از نرم افزار مشاور املاک سرو گزینه جعبه فرمان را انتخاب نمایید ابزارهای متعددی در جعبه فرمان نرم افزار مشاور املاک سرو را مشاهده خواهید کرد.
روی هر کدام از ملک های ثبت شده کلیک نماید و پس از آن گزینه استعلام سایر املاک مالک را انتخاب نمایید به این روش لیستی از سایر املاک آن مالک به شما نمایش داده می شود تا چنانچه قصد پرینت از آن املاک را داشته باشید یا قصد ارسال به تلگرام، ارسال پیامک، ارسال به سایت و انجام تبلیغات را نسبت به املاک آن مالک را داشته باشید.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر نسبت به ابزار استعلام املاک یک مالک در نرم افزار مشاور املاک سرو مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :