آموزش استفاده از پنل کاربری و اعتبار مشتریان نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/22

شرکت های تولید کننده نرم افزار به منظور شناسایی کاربران نرم افزارهای خود مشخصات آن ها را در سیستم های خود ذخیره می کنند. معمولا در سامانه های نرم افزاری این شرکت ها به هر یک از

مقدمه
شرکت های تولید کننده نرم افزار به منظور شناسایی کاربران نرم افزارهای خود مشخصات آن ها را در سیستم های خود ذخیره می کنند. معمولا در سامانه های نرم افزاری این شرکت ها به هر یک از مشتریان کدی تخصیص داده می شود که با استفاده از آن می تواند کلیه خدمات پس از فروش را دریافت نماید. به عبارتی دیگر تنها مشتریانی که در یستم ثبت شده باشند می توانند از این خدمات استفاده نمایند. معمولا شرکت های نرم افزار خدماتی همچون انجمن پرسش و پاسخ، آموزش ها، سوالات، ارائه بن های تخفیف خرید کالا، فیلم های آموزشی، افزونه های موردنیاز به غیره در اختیار مشتریان قرار می دهند. در این آموزش می خواهیم آموزش استفاده از پنل کاربری و اعتبار مشتریان نرم افزار خیریه سرو را آموزش دهیم. بنابراین ادامه این مقاله را دنبال نمایید.



پنل کاربری اعتبار مشتریان نرم افزار خیریه سرو چیست؟
هنگامی که هر یک از نرم افزارهای سرو را دریافت می کنید یک سریال،کد مشتری به شما داده می شود. این سریال را باید برای خود نگه دارید تا بتوانید از خدمات پس از فروش برنامه ها استفاده کنید. با ثبت نام این سریال یک پنل کاربری به شما داده می شود. در این پنل می توانید امکاناتی همچون فیلم های آموزشی، کتابچه های الکترونیکی، راهنمای متنی، پرسش و پاسخ، آخرین فایل نصب  و غیره را دریافت نمایید.


نحوه ثبت نام برای استفاده از خدمات پس از فروش نرم افزار خیریه سرو
به منظور ثبت نام نرم افزار(ریجستر نرم افزار) می توانید  مقاله «آموزش ثبت نام نرم افزار خیریه سرو» را مطالعه نمایید. در این آموزش به شما یاد داده خواهد شد که چطور بتوانید نرم افزار خریداری شده خود را در سیستم ثبت نمایید. اگر تا کنون این آموزش را دریافت ننموده اید حتما این آموزش را مطالعه نمایید.



آموزش ورود به پنل اعتبار مشتریان نرم افزار خیریه سرو
برای ورود به پنل اعتبار مشتریان نرم افزار خیریه سرو باید مراحل زیر را دریافت کنید. باید از منوی «امکانات» گزینه «کارتابل» کاربری را کلیک نمایید.

 

منوی پشتیبانی نرم افزار خیریه سرو

 

 

وقتی که روی این منو کلیک می کنید باید اندکی صبر کنید تا فرم مدیریت اعتبار شما نشان داده شود. در فرم مدیریت اعتبار باید سریال خود را وارد نمایید. بنابراین  پس از اینکار فرمی همانند زیر به شما نشان داده می شود.

 

فرم ورود سریال نرم افزار خیریه سرو

 

در فرم بالا باید سریال 16 رقمی خود را با خط تیره وارد نمایید، سپس تیک گزینه «من ربات نیستم» را بزنید و سپس روی دکمه ورود کلیک نمایید.


شاید سوالات زیر برای شما پیش بیاید:
یک: سریال نرم افزار خیریه سرو را باید از کجا پیدا کنم؟


پس از خرید نرم افزار، یک سریال به شما اختصاص داده می شود که از 16 رقم تشکیل شده و شامل عدد و حروف است.


دو: پیام طول سریال باید 19 حرف باشد(سریال را با خط تیره وارد کنید) چیست؟
این پیام به این معنی است که سریال شما باید نوزده حرف باشد و هر چهار رقم چهاررقم باید با خط تیره جدا شود.


سه: خطای نامعتبر بودن سریال چیست؟
پس از وارد نمودن سریال خطایی با عنوان «نامعتبر بودن سریال» و با متن  « هیچ سریالی با این مشخصه در سیستم ما موجود نمی باشد» را می دهد. این به بدان معنا است که نرم افزار شما در سیستم شرکت ثبت نام نمی باشد. برای ثبت نام نرم افزار  مقاله «آموزش ثبت نام نرم افزار خیریه سرو» را مطالعه نمایید. در این آموزش به شما یاد داده خواهد شد که چطور بتوانید نرم افزار خریداری شده خود را در سیستم ثبت نمایید.

در صورتی که سریال شما درست باشد، فرمی همانند تصویر زیر به شما نشان داده می شود.


 

تاییدیه سریال نرم افزار جامع خیریه سرو

در این هنگام باید صبر کنید تا به پنل مدیریت اعتبار خود هدایت شوید. پس از اینکار فرمی همانند زیر نشان داده می شود.
پس از اینکار فرم پنل کاربران در اختیار شما قرار داده می شود.