آموزش ثبت نام نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/18

تقریبا می توان گفت پس از خرید قانونی بیشتر نرم افزارها باید آن ها را ثبت نام کرد. ثبت نام کردن یک نرم افزار به معنای آن است که شما یکی از کاربرانی هستید که نرم افزار را بطور قا

مقدمه
تقریبا می توان گفت پس از خرید قانونی بیشتر نرم افزارها باید آن ها را ثبت نام کرد. ثبت نام کردن یک نرم افزار به معنای آن است که شما یکی از کاربرانی هستید که نرم افزار را بطور قانونی خریداری نموده و نصب نموده اید. پس از ثبت نام نرم افزار در سیستم های شرکت تولید کننده نرم افزار، می توانید از خدمات پس از فروش آن شرکت استفاده نمایید و شرکت خدماتی را که قبل از خرید قول آن را داده به شما ارائه می دهد. در این مقاله از سایت نحوه ثبت نام نرم افزار خیریه سرو را آموزش خواهیم داد.


ثبت نام نرم افزار چیست؟
به اصلاح کامپیوتری و انگلیسی ثبت نام نرم افزار ریجستر یا (register) گفته می شود. شرکت های تولید کننده نرم افزار به منظور شناسایی مشتریان خود کاربران را ملزم به ثبت نام نرم افزارها می کنند.


چرا باید یک نرم افزار را رجیستر(ثبت نام) کرد؟
برای دریافت خدمات پس از فروش، دریافت به روزرسانی ها، استفاده از سیستم پرسش و پاسخ، استفاده از فروم های پرسش پاسخ، استفاده از پشتیبانی تلفنی، کلیه روش های پشتیبانی، تخفیف های خرید محصولات دیگر و غیره باید نرم افزار خود را رجیستر کرد.


رجستر نمودن نرم افزار خیریه سرو
همانطور که در قبل هم گفتیم برای استفاده از خدمات پس از فروش، دریافت پشتیبانی و به روزرسانی ها باید نرم افزار خیریه خود را رجیستر یا ثبت نام کنید. در زیر آموزش رجیستر(ثبت نام) نموده نرم افزار خود را مشاهده می نمایید.


آموزش ثبت نام یا رجیستر کردن نرم افزار خیریه سرو
ابتدا روی آیکون نرم افزار خیریه خود دوبار کلیک نمایید تا محیط نرم افزار اجرا شود.


محیط نرم افزار خیریه سرو


سپس از منوی تنظیمات روی گزینه «به روزرسانی» کلیک نمایید.

منوی آپدیت نرم افزار خیریه سرو


پس از اینکار فرم ثبت نام برای شما نشان داده می شود. فرم ثبت نام نرم افزار خیریه سرو همانند فرم زیر می باشد.


فرم ثبت نام نرم افزار خیریه سرو


در این فرم باید مشخصات خود را وارد نمایید. پس از اینکه مشخصات ضروری همچون نام خانوادگی، تلفن همراه، سریال،استان، شهر و غیره خود را وارد نمودید روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید.


نکته: اگر سریال شما اشتباه است، آن را اصلاح کنید.
پس از اینکه نرم افزار خود را ثبت نام نمودید نتیجه ثبت نام در همین صفحه به شما نشان داده می شود. اگر پیام داده شد که درخواست شما در حال بررسی است باید صبر کنید تا سریال شما تایید شود اینکار ممکن است بین یک الی 3 روزکاری زمان ببرد. اگر سریال شما تایید شد در همین صفحه تاریخ قرار داد شما و جزییات حساب کاربری شما نشان داده می شود.


سریال نرم افزار شما هنگام خرید به شما داده می شود. اگر نرم افزار خیریه سرو را از نمایندگی شرکت تهیه می کنید حتما به یاد داشته باشید که سریال خود را دریافت کنید. سریال خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید.