آموزش به روزرسانی نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/16

تمامی نرم افزارها دارای نسخه های تحت عنوان آپدیت می باشند. آپدیت های نرم افزارها در اصل نسخه های جدیدتر و به روزتر می باشد. وقتی یک نرم افزار را از شرکت تولید کننده خریداری می

مقدمه
تمامی نرم افزارها دارای نسخه های تحت  عنوان آپدیت می باشند. آپدیت های نرم افزارها در اصل نسخه های جدیدتر و به روزتر می باشد. وقتی یک نرم افزار را از شرکت تولید کننده خریداری می کنید نرم افزار شما یک نسخه دارد، شرکت های تولید کننده به مرور امکانات جدیدتر و اصلاح شده جدیدتری را به برنامه اضافه می کنند و سعی می کنند نرم افزارها را تکمیل تر کنند و در اصل برای نرم افزار نسخه های آپدیت تولید می کنند. نرم افزار خیریه سرو هم پس از هرازچندگاهی برای آن نسخه های آپدیت منتشر می شود. در این مطلب نحوه به روزرسانی یا آپدیت نرم افزار خیریه سرو را آموزش می دهیم.


آپدیت نرم افزار یا به روزرسانی نرم افزار چیست؟
به نسخه های جدیدتر نرم افزار که برخی از اصلاحات در آن اضافه شود و برنامه بهینه تر می شود نسخه آپدیت گفته می شود. در برخی از نسخه های آپدیت برخی امکانات هم ممکن است اضافه شده باشد.


آپدیت نرم افزار خیریه سرو چیست؟
به نسخه های جدیدتر نرم افزار خیریه سرو که برخی از قابلیت های آن اصلاح می شود و گاها امکاناتی به آن اضافه می شود آپدیت نرم افزار خیریه سرو گفته می شود.


علت آپدیت نمودن نرم افزار خیریه سرو چیست؟
هنگامی که نرم افزار خیریه سرو به روز می شود یا به اصلاحی آپدیت می شود برخی از امکانات به آن اضافه می شود، برخی از امکانات در آن اصلاح می شود و برخی از پیشنهادات کاربران در نرم افزار گنجانده می شود. برای اینکه بهترین کارایی را در نرم افزارها داشته باشید همواره نرم افزار خود را باید به روز نمایید.


اگر نرم افزار شما به روزرسانی نباشد مثل این است که دارید از یک اتومبیل قدیمی استفاده می کنید ولی اگر نرم افزار شما به روزباشد مثل این است که دارید از یک اتومبیل آخرین سیستم استفاده می کنید. حالا تشخیص با شماست که می خواهید از یک اتومبیل جدید استفاده کنید یا از یک اتومبیل قدیمی.


آموزش آپدیت نرم افزار خیریه سرو
در این مطلب آموزش به روزرسانی نرم افزار خیریه سرو را از طریق اینترنت آموزش خواهیم داد:


گام اول: نرم افزار خیریه سرو را اجرا نمایید


برنامه خیریه سرو را اجرا کنید. برای اجرا روی آیکون آن که بر روی دسکتاپ قرار دارد دوبار کلیک نمایید تا محیط نرم افزار خیریه سرو اجرا شود.

نرم افزار خیریه سرو

 

گام دوم: بازنمودن پنجره به روزرسانی


پس از اینکار از منوی «تنظیمات» گزینه « به روزرسانی» را کلیک نمایید تا پنجره به روزرسانی نرم افزار خیریه سرو نشان داده شود.

منوی به روزرسانی نرم افزار خیریه سرو

 

گام سوم: اتصال اینترنت


کامپیوتر خود را به اینترنت وصل کنید. حتما قبل از انجام مرحله بعد سعی کنید چک کنید سیستم به شما شبکه جهانی اینترنت متصل شده است.

گام چهارم: کلیک روی دکمه به روزرسانی نرم افزار


با کلیک روی دکمه به روزرسانی نرم افزار شروع می کند آخرین نسخه به روز را از طریق اینترنت دریافت کند.

آپدیت برنامه خیریه سرو

 

نکته:
برای به روزرسانی نرم افزار خیریه سرو حتما باید یک سریال معتبر داشته باشید و حتما باید نرم افزار شما ثبت نام شده باشد.