خدمات پس از فروش در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/15

اکثر تولیدکنندگان،کارخانه ها و شرکت ها برای کالاها و حتی خدماتی که می فروشند پس از فروش یکسری از خدمات را به مشتریان ارائه می دهند. خدمات پس از فروش هر کارخانه،شرکت و غیره با ه

مقدمه
اکثر تولیدکنندگان،کارخانه ها و شرکت ها برای کالاها و حتی خدماتی که می فروشند پس از فروش یکسری از خدمات را به مشتریان ارائه می دهند. خدمات پس از فروش هر کارخانه،شرکت و غیره با هم متفاوت است. خدمات پس از فروش را قبل از خرید می توانید از تولید کنندگان جویا شوید. نرم افزارها هم همانند هر کالایی نیاز به ارائه خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان و مشتریان می باشند. در زیر برخی از خدمات پس از فروش نرم افزار خیریه سرو را معرفی می کنیم.


خدمات پس از فروش چیست؟
به خدماتی که تولید کنندگان کالا و یا عرضه کنندگان خدمات پس از فروش محصولات خود به مشتریان ارائه می دهند، خدمات پس از فروش آن کالا یا خدمات گفته می شود.


خدمات پس از فروش نرم افزار خیریه سرو چیست؟

ارائه به روزرسانی های لازم جهت نرم افزار
نرم افزار خیریه سرو دارای نسخه های به روزرسانی می باشد و در هر نسخه امکانات و اصلاحیه های خوبی روی این برنامه انجام می شود. می توانید گزارش این به روزرسانی ها را در همین سایت بخش اخبار نرم افزار مشاهده نمایید.


ارائه نسخه ست آپ یا فایل نصب از آخرین نسخه نرم افزار
هر چند وقت یکبار فایل setup  نرم افزار خیریه سرو  در اختیار مشتریان قرار داده می شوند. و کاربران این نرم افزار می توانید با ورود به پنل کاربری خود در صورت داشتن اعتبار لازم می توانند این فایل را دریافت نمایند.


ارائه آموزش های لازم جهت راه اندازی اولیه نرم افزار خیریه سرو
پس از خرید نرم افزار خیریه سرو، چند فایل آموزشی به مشتریان داده می شود که هر مشتری می تواند آن را مطالعه نماید. این فایل های آموزشی را می توانید از طریق پنلی که به شما داده می شود بصورت رایگان دانلود کنید.


ارائه سیستم دریافت پشتیبانی
نرم افزار خیریه سرو دارای سیستم پشتیبانی می باشد و کاربران می توانند سوالات خود را از طریق پشتیبانی مبتنی بر پیام یا تلفنی بپرسند.


ارائه گزارش اخبار و اطلاعات جدید از نرم افزار خیریه سرو
تمامی گزارشات، اخبار و اطلاعیه های جدید نرم افزار خیریه سرو بر روی سایت شرکت منتشر می شوند و کاربران نرم افزار خیریه سرو می توانند اطلاعات این نرم افزار را دنبال کنند.


ارائه ابزارهای پشتیبانی از راه دور
نرم افزار خیریه سرو به منظور پشتیبانی و کمک به کاربران ابزارهای پشتیبانی از راه دور را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا در صورت وجود مشکل بتوانند مشکل را رفع کنند.


ارائه پنل مدیریت اعتبار
در این پنل کاربران می توانند رمزخود را ریست کنند،آخرین آپدیت ها را دریافت کنند، آخرین فایل نصب را دریافت کنند، بصورت آنلاین پیام ارسال کنند، فایل های راهنما، فیلم های آموزشی و غیره را دریافت نمایند.


ارائه سیستم راهنمای آنلاین
نرم افزار خیریه سرو همواره آموزش های آنلاینی دارد که از طریق سایت شرکت می توانید آن ها را مشاهده نمایید. آموزش های آنلاین همانند کتابچه های آنلاینی هستند که بر روی وب منتشر می شوند.