حداقل سخت افزار موردنیاز برای اجرای مناسب نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/13

هر نرم افزار برای درست اجرا شدن باید حداقل سخت افزار موردنیاز را که شرکت تولید کننده نرم افزار اعلام می کند را داشته باشد. منظور از سخت افزار معیارهایی برای میزان رم، پردازنده

مقدمه
هر نرم افزار برای درست اجرا شدن باید حداقل سخت افزار موردنیاز را که شرکت تولید کننده نرم افزار اعلام می کند را داشته باشد. منظور از سخت افزار معیارهایی برای میزان رم، پردازنده (سی پی یو)، کارت گرافیک، کارت صدا، مودم و غیره می باشد. اگر کامپیوتر مقصد از حداقل نیازمندی ها بیشتر باشد برنامه بهتر اجرا می شود ولی اگر کمتر باشد برنامه کندتر اجرا می شود. در زیر لیستی از حداقل نیازمندی های سخت افزاری نرم افزار خیریه سرو را شرح خواهیم داد.


حداقل سخت افزار برای اجرای مناسب نرم افزار خیریه سرو
اگر تازه می خواهید یک کامپیوتر را برای نصب نرم افزار خیریه سرو تهیه کنید می توانید به فروشنده بگویید حداقل با قطعات سخت افزاری زیر یک کامپیوتر برای شما اسمبل کند. در زیر لیستی از قطعات لازم را به منظور اجرای صحیح و درست نرم افزار خیریه سرو مشخص می کنیم که می توانید مطالعه نمایید:


حداقل میزان رم(ram) :
حداقل میزان ram (حافظه تصادفی) برای اجرای مناسب نرم افزار خیریه سرو 2 گیگابایت می باشد. هرچقدر میزان رم کامپیوتر شما بیشتر باشد نرم افزار شما با سرعت بالاتری اجرا خواهد شد و شما می توانید بر روی اطلاعات سنگین تری تحلیل کنید.


حداقل میزان cpu:
حداقل مقدار cpu یا پردازنده کامپیوتر می تواند 2.6 گیگاهرتز باشد. اگر از پردازنده های با سرعتر همانند corei3 به بالا  استفاده کنید سرعت بسیار خوب تری خواهید داشت. این بسته به هزینه ای هست که می خواهید برای کامپیوتر خود متحمل شوید. Cpu نقش بسزایی در اجرای دستورات و عملیات های نرم افزاری دارد.


حداقل کارت گرافیک:
برای اجرای نرم افزار خیریه سرو کارت گرافیک شما در سطحی باشد که فقط بتواند رزولیشن 1024 در 768 را پشتیبانی کند مناسب است.


حداقل کارت صدا:
برای اجرای نرم افزار خیریه سرو نیازی به کارت صدا نیست.