نرم افزار خیریه سرو روی چه سیستم عامل هایی نصب می شود

خلاصه
1398/08/12

امروزه سیستم عامل های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال می تواند گفت، سیستم عامل خانواده ویندوز، سیستم عامل خانواده لینوکس، سیستم عامل های شرکت اپل همانند مکینتاژ،سیستم عامل های

مقدمه
امروزه سیستم عامل های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال می تواند گفت، سیستم عامل خانواده ویندوز، سیستم عامل خانواده لینوکس، سیستم عامل های شرکت اپل همانند مکینتاژ،سیستم عامل های خانواده اندروید و غیره وجود دارد. از آنجا که کاربران مختلف از سیستم عامل های مختلف استفاده می کنند از همین رو تولید کنندگان نرم افزارهم می بایست برای هر یک از سیستم عامل ها یک نسخه متفاوت از نرم افزار را تولید کنند. از آنجا که تولید نرم افزار برای هر یک از سیستم عامل امری هزینه بر و زمان بر است، بعضی از تولید کنندگان تنها برای برخی از نسخه های سیستم عامل ها بسته نرم افزاری تولید می کنند. در زیر مشخص می کنیم که نرم افزار خیریه سرو بر روی چه سیستم عامل هایی نصب می شود.



نرم افزار خیریه سرو روی چه سیستم عامل هایی نصب می شود؟


سیستم عامل های خانواده ویندوز
سیستم عامل ویندوز xp
 نرم افزار خیریه سرو روی سیستم عامل ویندوز ایکس پی کاملا تست شده و قابل نصب می باشد.


سیستم عامل ویندوز 7
نرم افزار خیریه سرو به آسانی بر روی سیستم عامل ویندوز هفت یا ویندوز سون نصب می شود و هیچگونه مشکلی در این سیستم عامل ندارد.


سیستم عامل ویندوز ویستا
هرچند سیستم عامل ویندوز ویستا یا vista کاربران چندانی ندارد، با این حال نرم افزار خیریه سرو برای این نوع از سیستم عامل هم طراحی شده است و کاربران این نسخه هم می توانند نرم افزار خیریه سرو را نصب کنند.


سیستم عامل ویندوز 8
نرم افزار خیریه سرو به خوبی بر روی سیستم عامل ویندوز هشت یا window 8 یا ویندوز ایت نصب می شود و هیچگونه مشکلی برای نصب روی این ویندوز ندارد.

سیستم عامل ویندوز 8.1
کمی بعد از روی کار آمدن ویندوز 8، مایکروسافت نسخه دیگری بنام ویندوز 8.1 تولید کرد. کاربران ویندوز 8.1 هم به راحتی می توانند نرم افزار خیریه سرو را نصب کنند. نرم افزار خیریه سرو به خوبی از این نسخه پشتیبانی می کند.


سیستم عامل ویندوز 10
نرم افزار خیریه سرو به خوبی از سیستم عامل ویندوز 10 پشتیبانی می کند. این نرم افزار روی ویندوز ده تست شده و هیچ مشکلی ندارد. کاربران ویندوز ده می توانند نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو را روی ویندوز ده بدون نگرانی نصب کنند.

سیستم عامل اندروید:
نسخه مامور تخلیه صندوق نرم افزار خیریه سرو روی سیستم عامل اندروید نصب می شود. ولی نسخه کامل آن روی سیستم عامل اندروید نصب نمی شود.


سیستم عامل مکینتاژ
امکان نصب نرم افزار خیریه سرو بر روی سیستم عامل مکینتاژ وجود ندارد.