کاربرد نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/04

نرم افزار خیریه سرو امکانات متنوع و خیلی زیادی دارد که می توانید ریز این امکانات را در کاتالوگ نرم افزار مشاهده کنید. در این مطلب بصورت مختصر امکانات کلی این نرم افزار را توضیح

مقدمه
هرچه بیشتر به سمت آینده می رویم کسب و کارها،موسسات، بانک ها، شرکت ها و غیره نیاز بیشتری به نرم افزارهای تحلیلگر دارند. با رشد اطلاعات نرم افزارها هم باید به سرعت با این تغییرات به روزرسانی شوند و نسخه های جدیدتری را به بازار عرضه کنند. در این مطلب آموزشی قصد داریم برخی از کاربردهای نرم افزار خیریه سرو را معرفی کنیم.

کاربرد نرم افزار خیریه سرو
نرم افزار خیریه سرو امکانات متنوع و خیلی زیادی دارد که می توانید ریز این امکانات را در کاتالوگ نرم افزار مشاهده کنید. در این مطلب بصورت مختصر امکانات کلی این نرم افزار را توضیح خواهیم داد.


یکی از قابلیت های نرم افزار خیریه سرو مدیریت خیرین است که به موسسات  خیریه این امکان را می دهد تا پرونده های خیرین مشارکتی و همکار مداوم را درون سیستم خود بصورت کامپیوتری ثبت کنند. همچنین این امکان را می دهد تا پروند های خیرین ناشناس، خیرین متفرقه و غیره را در سیستم خود ثبت کنند. و بعد از روی این داده های خام، اطلاعات آماری و تحلیلی تهیه کنند.


از دیگر قابلیت کلیدی نرم افزار خیریه سرو می توان به مدیریت مستمندان و مددجویان موسسه اشاره کرد، این قابلیت به موسسات خیریه این امکان را می دهد تا بتوانند پرونده های مددجویان را به سیستم های کامپیوتری و پرونده های الکترونیکی تبدیل کنند. با ثبت اطلاعات مددجویان و شرح حال هر یک می توانید در آینده اطلاعات کاملی را از هریک داشته باشید و در آینده بتوانید گزارشات جامعی را همچون مددجویان سرپرست بیمار، مددجویان تحت پوشش بهزیستی و غیره را تهیه کنید.


از دیگر قابلیت های نرم افزار خیریه سرو می توانید به مدیریت کمک های خیرین و مددجویان اشاره کرد، این امکان به موسسات خیریه این امکان را می دهد تا بتوانند کمک های نقدی، اجناس و غیره خود را در سیستم خود ثبت کنند و بعدها بتوانند جمع کل اطلاعات، اطلاعات تکی، اطلاعات انبار، مانده کالاها و غیره را مشخص کنند.
نرم افزار خیریه سرو دارای ماژول های فروان دیگری هم از جمله: مدیریت صندوق صدقات و قلک های موسسات خیریه می باشد. این امکان به خیریه ها کمک می کند تا بتوانند صندوق های موسسه خیریه را مدیریت کنند و گزارشات کاملی را تهیه کنند.


نرم افزار خیریه سرو دارای برخی از امکانات دیگر همچون حسابداری، سیستم انبارداری، سیستم دریافت و پرداخت یا مدیریت بدهکاران و بستانکاران، سیستم ثبت هزینه و درآمد، سیستم خرید و امانت کالا، سیستم ثبت مددیاران، سیستم قرض الحسنه، سیستم استعلام مددجویان و غیره هم می باشد.


نحوه مشاهده ریز اطلاعات و کارکردهای نرم افزار خیریه سرو
اگر می خواهید ریز اطلاعات و مشخصات نرم افزار خیریه سرو را مشاهده نمایید، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و به صفحه جزییات نرم افزار خیریه سرو بروید و کاتالوگ نرم افزار و همچنین فیلم دموی نرم افزار را دانلود و بصورت کامل مشاهده کنید.
قابلیت های آینده نرم افزار خیریه سرو
نرم افزار خیریه سرو هر روزه دارای تغییرات و قابلیت های اضافه شدنی هست که می توانید در گزارش به روزرسانی ریز این اطلاعات را مشاهده کنید و همچنین اگر نرم افزار را دارید پس از به روزرسانی می توانید گزارش به روزرسانی ها را مشاهده نمایید.