آموزش نوشتن نامه در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/07/24

امروزه نوشتن یک نامه اداری توسط موسسات خیریه امری متداول و معمول است. هر موسسه خیریه ای باید یک سیستم اتوماسیون اداری و یک دبیرخانه کوچک برای تحریر نامه ها باید داشته باشد. خیر

آموزش نوشتن نامه در نرم افزار خیریه سرو


مقدمه
امروزه نوشتن یک نامه اداری توسط موسسات خیریه امری متداول و معمول است. هر موسسه خیریه ای باید یک سیستم اتوماسیون اداری و یک دبیرخانه کوچک برای تحریر نامه ها باید داشته باشد. خیریه ها اغلب نامه های متنوعی به ادارات مختلف از جمله کمیته امداد، سازمان بهزیستی، هلال احمر، پزشکان، فروشگاه های سطح شهر و غیره می نویسند. از همین جهت آموزش نوشتن یک نامه در نرم افزار جامع مدیریت موسسات خیریه سرو را آموزش خواهیم داد.


آموزش نوشتن نامه در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو
برای اینکار ابتدا نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو را اجرا کنید. سپس از منوی بالا روی گزینه «اتوماسیون» و سپس روی گزینه «دبیرخانه» و سپس گزینه نامه های صادره کلیک نمایید، پس از اینکار از بالای سایت روی گزینه «اضافه» کلیک نمایید.
فرم تحریر نامه برای شما نشان داده می شود. در این قسمت کلیه اطلاعات نامه را وارد نموده و سپس روی دکمه ذخیره کلیک نمایید تا نامه ذخیره شود. پس از اینکار روی نامه یکبار کلیک نموده و روی دکمه چاپ کلیک نمایید تا نامه به چاپگر ارسال شود.
لازم به ذکر است که شما می توانید قالب نامه را برای خود تغییر دهید یا حتی برای نامه قالبی تعیین نکنید و از قالب پیشفرض استفاده کنید و نامه های خیریه را در سربرگ رسمی خود چاپ کنید.
با ثبت نامه های خود به راحتی می توانید یک دبیرخانه برای خیریه داشته باشید. نرم افزار خیریه سرو علاوه بر مدیریت خیریه می تواند یک دبیرخانه هم برای شما باشد.