نگهداری از وب سایت

خلاصه
1397/08/14

نگهداری از وب سایت یعنی اینکه اشخاص حقیقی یا شرکت های حقوقی که خود وقت یا دانش کافی به روز آوری و افزودن مطالب مطالب جدید ندارند

نگهداری از وب سایت چیست ؟


نگهداری از وب سایت یعنی اینکه اشخاص حقیقی یا شرکت های حقوقی که خود وقت یا دانش کافی به روز آوری و افزودن مطالب مطالب جدید ندارنداز طریق پر نمودن فرم از وب سایت یا تماس با شرکت ،با شرکت قرارداد می بندند.شرکت طبق قرار داد فی مابین وظیفه ی به روز آوری و نگهداری از وب سایت آن ها را دارد.
ارتقاء وب سایت چیست؟
ارتقاء (upgrade) بدین معناست که اشخاص حقیقی یا حقوقی (شرکت ، موسسات و ...) که وب سایت های آماده ای دارند و نیاز به تغییر کل یا بخش از وب سایت خود دارند ، با منعقد نمودن قرار دادی فی مابین شرکت بخش های ذکر شده در قرارداد را ارتقاء و تغییر می دهد.
به  روز روزرسانی  وب سایت چیست ؟
شرکت مهندسی آبان رایان البرز وب سایت های افراد حقیقی ، حقوقی (شرکت ، موسسات و ...) که وقت کافی جهت به روز آوری وب سایت خود را ندارند ، را با اخذ اخذ قرار داد فی مابین در طی قرار داد یک ساله ، دوساله ، پنج ساله ... به روز رسانی می نمایند، صاحبان امتیاز وب سایت تنها مطالب را از طریق ایمیل یا پنل مربوط به شرکت ارسال نمایند ، شرکت کار های به روز رسانی را انجام می دهد.