تعیین موقعیت صندوق های صدقات روی نقشه ماهواره ای

خلاصه
1401/04/21

با توجه به مشکلات و دغدغه های بی شماری که برای قلک ها از قبیل عدم مدیریت مناسب بطور سنتی، عدم اطلاع نسبت به زمان تخلیه یا در برخی موارد فراموشی از نقطه دقیق هر یک از قلک ها، م

تعیین موقعیت صندوق های صدقات روی نقشه ماهواره ای
صندوق های صادقات یا همان قلک ها که از طرف موسسات خیریه در اختیار شهروندان قرار می گیرد تا بتوان قسمتی از کمک های نقدی را از آن طریق جمع آوری نمود همیشه اهمیت داشته اند، و در همه حال جذب کمک های مردمی از این طریق امکان پذیر بوده است.
 اما با توجه به مشکلات و دغدغه های بی شماری که برای قلک ها از قبیل عدم مدیریت مناسب بطور سنتی، عدم اطلاع نسبت به زمان تخلیه یا در برخی موارد فراموشی از نقطه دقیق هر یک از قلک ها، موسسات خیریه را با مشکلاتی مواجه می نمود.
 در صورتی که امکان مدیریت قلک ها و صندوق های صدقات موسسه خیریه وجود داشته باشد از قبیل اینکه مکان دقیق تحویل هر یک از قلک ها روی نقشه ماهواره ای پین شده باشد تا مسئول جمع آوری و تخلیه قلک ها قادر باشد به سادگی نسبت به جمع آوری قلک یا صندوق صدقات اقدام نماید می تواند یکی از مشکلات و دغدغه های موسسه خیریه در این خصوص را کمتر نماید.
 به این سبب شرکت مهندسی آبان رایان البرز دو نرم افزار اختصاصی در این زمینه تولید نموده است، یکی از ابزارهای نرم افزار جامع مدیریت موسسات خیریه سرو مدیریت صندوق صدقات از جمله تعیین موقعیت صندوق های صدقات روی نقشه ماهواره ایی است.
 نرم افزار مدیریت صندوق صدقات موسسات خیریه نیز صرفا به منظور فعالیت های مرتبط  در خصوص اقدامات راجع به صندوق های صدقات است.
با هر یک از نرم افزار های مدیریت صندوق صدقات یا نرم افزار جامع مدیریت خیریه سرو می توانند نقطه دقیق و موقعیت جغرافیایی هر یک از صندوقهای صدقات یا قلک های موسسه خیریه را بر روی نقشه نشانه گذاری کنید و در چنین شرایطی هیچگونه دغدغه ای به منظور جمع آوری قلک ها نخواهید داشت.
با مشخص نمودن مکان دقیق قلک ها روی نقشه ماهواره ای هر شخصی قصد همکاری با موسسه خیریه را داشته باشد می تواند به در جمع آوری و تخلیه صندوق های صدقات با شما همکاری مناسبی داشته باشد.
 کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار مدیریت خیریه سرو همین الان می توانید با شماره 09228022047 مهندس داودی تماس حاصل نمایید.