چگونه دفتر مشاور املاک را به چندین شعبه گسترش دهیم

خلاصه
1400/07/07

سریع تری و موثرترین راهکار برای پیشرفت مشاوران املاک گسترش سطح فعالیت و شعب آنها است. برخی از مدیران موفق دفاتر مشاور املاک در سطح کشور نسبت به ایجاد چندین شعبه اقدام می نمایند

چگونه دفتر مشاور املاک را به چندین شعبه گسترش دهیم
سریع تری و موثرترین راهکار برای پیشرفت مشاوران املاک گسترش سطح فعالیت و شعب آنها است. برخی از مدیران موفق دفاتر مشاور املاک در سطح کشور نسبت به ایجاد چندین شعبه اقدام می نمایند یا قصد تاسیس چندین شعبه در سطح کشور را دارند ولیکن بعلت عدم امکان در اتصال اطلاعات و داده های این دفاتر و شعب به یکدیگر به منظور امکان انعقاد قراردادهای بیشتر و یا تعاملات بین دفاتر برخی از مشاوران املاک نسبت به تاسیس چندین دفتر با وجود داشتن قدرت مدیریت بین چند دفتر صرفا به دلیل بی
اطلاعی نسبت به روش مناسب اتصال دفاتر از گسترش کسب وکار خود منصرف می گردند.
اما بهتر است بدانید نرم افزار مشاور املاک سرو علاوه بر هزاران ابزار و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد امکان استفاده در شبکه بین چندین دفتر را نیز دارد، قابلیت جالب نرم افزار مشاور املاک سرو این است که اگر شما از نسخه های نرم افزار مشاور املاک سرو مانند نسخه تک کاربره یا تحت شبکه داخلی استفاده نموده باشید چنانچه قصد ایجاد تغییراتی در آن را داشته باشید تنها کافی است تا با ما تماس بگیرید و نسخه نرم افزار خود را ارتقا دهید.
 در ورژن نرم افزار تحت اینترنت سرو مشاوران املاک در هر نقطه از کشور که باشند می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند یا آنکه مدیر دفتر املاک حتی اگر خارج از کشور باشد نیز امکان مدیریت نسبت به کارمندان و مشاوران خود را از طریق نرم افزار املاک سرو خواهد داشت.
 بیشترین کسب در آمد را مشاوران املاک در زمان گسترش کسب و کار خود با شعب متعدد خواهند داشت که این امر با نرم افزار تحت شبکه نرم افزار سرو به سادگی برای شما امکان پذیر خواهد بود.
 برای سفارش هر یک از نسخه های نرم افزارهای مشاور املاک سرو همین الان می توانید با شماره های 09228022047 یا 09136328181 تماس بگیرید تا ظرف 5 دقیقه نرم افزار فایلینگ سرو برای شما نصب و فعال سازی شود.