نرم افزاری برای اتصال چند شعبه دفتر املاک به یکدیگر

خلاصه
1400/07/04

اگر فعالیت های خود در یک دفتر املاک را به درستی و با هدف گذاری مناسب انجام دهید و به دنبال پیشرفت کامل و مناسب باشید در کمترین زمان ممکن قادر خواهید بود که کسب و کار خودتان را

نرم افزاری برای اتصال چند شعبه دفتر املاک به یکدیگر
اگر فعالیت های خود در یک دفتر املاک را به درستی و با هدف گذاری مناسب انجام دهید و به دنبال پیشرفت کامل و مناسب باشید در کمترین زمان ممکن قادر خواهید بود که کسب و کار خودتان را با نهایت قدرت گسترش دهید، گسترش کسب و کار در زمینه مشاور املاک انتهایی ندارد و یک مشاور املاک موفق می تواند در تمام کشور و حتی خارج از کشور کسب و کار خود را گسترش دهد. حال اگر است پیش خود بگویید سرکشی و مدیریت در یک شعبه و یک شهر کار دشواری است چه رسد به سطح کشور یا خارج از کشور، در این خصوص باید گفت شما می توانید با ایجاد شبکه ایی جامع در بین مشاوران خود از ریز و جزئیات کارکرد آنها مطلع و تماما تحت کنترل داشته باشید.
 نرم افزار مشاور املاک سرو به شما این امکان را می دهد که با ایجاد شبکه ایی جامع و دقیق با یک کلیک تمام فعالیت های مشاوران را مشاهده نمایید، به شما این امکان را می دهد تا در هر نقطه از دنیا باشید ببینید طی امروز، هفته و ماه گذشته چه تعداد فایل یا تقاضا ثبت شده. شما قادر خواهید بود در سراسر کشور اختیارات مشاورانتان را کم و یا زیاد کنید. با استفاده از نرم افزار تحت وب مشاور املاک سرو مدیریت شما نسبت به مشاوران و کارکنانتان هیچ مرزی نمی شناسد. در تمام دنیا قادر به مدیریت دفتر مشاور املاک  خود باشید.
با استفاده از نرم افزار تحت وب مشاور املاک سرو تمام کشور و دنیا دفتر کار شما خواهد بود.
نرم افزار تحت وب مشاور املاک سرو این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که بیشترین پیشرفت را داشته باشید. نکته جالب اینکه حتی اگر در ابتدای مسیر باشید و بتازگی دفتر مشاور املاک تاسیس نموده باشید یا آنکه بتازگی تصمیم به مکانیزه سازی کسب و کار خود نموده باشید و بعدها بخواهید آن را گسترش دهید می توانید از نسخه ابتدایی شروع نموده و به مرور زمان آن را گسترش دهید. در واقع با استفاده از نرم افزار فایلینگ سرو می توانید پس از خرید هر بار نرم افزار خود را گسترش دهید.
اگر قصد خرید نرم افزار املاک سرو را داشته باشید همین الان می توانید با شماره های 0913632881 یا 09228022047 تماس بگیرید و نرم افزار CRM سرو را سفارش  دهید.
 با خرید نرم افزار مشاور املاک سرو یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :