محاسبه دستمزد مشاور املاک با گوشی اندروید

خلاصه
1400/06/29

محاسبه دستمزد یک مشاور املاک مهمترین عامل درآمد فردی است که در دفاتر املاک بعنوان مشاور فعالیت دارد. برخی از مشاوران املاک دستمزد و حق کمیسیون خود را بر اساس جدول ها و بر اساس

محاسبه دستمزد مشاور املاک با گوشی اندروید
 محاسبه دستمزد یک مشاور املاک مهمترین عامل درآمد فردی است که در دفاتر املاک بعنوان مشاور فعالیت دارد. برخی از مشاوران املاک دستمزد و حق کمیسیون خود را بر اساس جدول ها و بر اساس درصدهایی از پیش تعیین شده محاسبه می نمایند که در هنگام ایجاد مبالغ بالا با مشکل  مواجه می شدند یا بعضا مبالغی کمتر یا بیشتر از آنچه حق کمیسیون و دستمزد آنها است محاسبه می نمودند، برخی دیگر از مشاوران املاک بر اساس فرمول و نرخ نامه اقدام به محاسبه دست مزد و حق کمیسیون خود می نمایند که کاری بسیار دشوار است و ممکن است بعضا با اشتباه محاسبه نمایند.
 راهکار بسیار ساده ایی نیز وجود دارد که با استفاده از آن فقط کافی است تا مبالغ رهن و اجاره را در اختیار داشته باشید تا بر اساس تعرفه و نرخ نامه هر شهری بطور دقیق دستمزد و حق کمیسیون مشاور املاک محاسبه و به شما اعلام گردد.
با استفاده از نرم افزار محاسبه کمیسیون سرو محاسبه دستمزد و کمیسیون شما هیچ نیازی به ماشین حساب ندارد، لازم نیست بر اساس فرمول و بر اساس بعنوان مثال هر صد میلیون فلان مبلغ کمیسیون آن را محاسبه کنید.
برای محاسبه کمیسیون و دستمزد مشاوران املاک در سراسر کشور تنها کافی است تا ارقام مربوط به یک قرارداد رهن و اجاره را در گوشی تلفن همراه خود وارد نمایید بلافاصله نرم افزار محاسبه دستمزد سرو حق کمیسیون را به شما اعلام می نماید.
 برای خرید نرم افزار اندروید محاسبه کمیسیون سرو همین الان با شماره 09228022047 یا 09136328181 تماس بگیرد تا در عرض 5 دقیقه نرم افزار محاسبه کمیسیون اندروید املاک برای شما فعال گردد.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :