امکان استعلام ممنوع الخروجی در هنگام چاپ قولنامه املاک

خلاصه
1400/06/29

ممنوع الخروجی یک فرد دلائل مختلفی می تواند داشته باشد بعنوان مثال فردی بعلت عدم پرداخت بدهی و مالیات های جاری به اداره دارایی یا بدهی به فرد یا افرادی خاص یا به دلیل ارتکاب جر

امکان استعلام ممنوع الخروجی در هنگام چاپ قولنامه املاک
 ممنوع الخروجی یک فرد دلائل مختلفی می تواند داشته باشد بعنوان مثال فردی بعلت عدم پرداخت بدهی و مالیات های جاری به اداره دارایی یا بدهی به فرد یا افرادی خاص یا به دلیل ارتکاب جرمی  ممکن است ممنوع الخروج شود، به صرف اینکه شخصی ممنوع الخروج باشد هیچ مشکلی برای طرف دیگر معامله ایجاد نمی گردد اما اگر همان فرد ممنوع المعامله نیز باشد چه می شود؟ اگر املاک آن شخص در توقیف اداره دارایی باشند چطور؟ در این صورت به سبب تنظیم قرارداد قولنامه موجب یک سختی و مشکل بسیار عمده برای مشاور املاک می گردد. اگر مشاور املاک قبل از تنظیم و صدور قولنامه امکان استعلام ممنوع الخروجی را داشته باشد و فردی که بعنوان مشتری یک فایل را به مشاور املاک سپرده است ممنوع الخروج باشد با هشیاری و وسواس بیشتری مبایعه نامه را برای متقاضی تنظیم خواهید نمود یا چنانچه مشکلی وجود داشته باشد مشاور املاک نسبت به آن مطلع می شود.
 در نرم افزار چاپ قولنامه سرو علاوه بر هزاران ابزار کاربردی که در اختیار شما قرار می گیرد این امکان را نیز خواهید داشت تا بسادگی از طریق نرم افزار چاپ قولنامه سرو نسبت به استعلام ممنوع الخروی هر فرد اقدام نمایید.
 استعلام ممنوع الخروجی توسط مشاور املاک قبل از تنظیم مبایعه نامه ابزاری جدید است که در نرم افزار چاپ قولنامه مشاوراملاک سرو برای کاربران نرم افزار چاپ قولنامه در دسترس قرار گرفته است.
 اگر قصد خرید نرم افزار چاپ قولنامه سرو را داشته باشید همین الان می توانید با شماره های 09228022047 یا 09136328181 تماس بگیرید تا بلافاصله نرم افزار فوق حرفه ایی چاپ قولنامه مشاوراملاک سرو با هزاران ابزار کاربردی و مدرن بطور رایگان بای شما نصب و فعال سازی گردد.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :