چگونه بهترین زمان بندی را در دفتر مشاوراملاک خود داشته باشیم

خلاصه
1400/06/28

داشتن برنامه زمانی و در اصل مدیریت زمان را می توان یکی از مهمترین دلایل پیشرفت هر فرد دانست، چرا که هر شخصی به سبب آن قادر است تا فعالیت های خود را در یک چارچوب خاص قرار دهد و

چگونه بهترین زمان بندی را در دفتر مشاوراملاک خود داشته باشیم
 داشتن برنامه زمانی و در اصل مدیریت زمان را می توان یکی از مهمترین دلایل پیشرفت هر فرد دانست، چرا که هر شخصی به سبب آن قادر است تا فعالیت های خود را در یک چارچوب خاص قرار دهد و بیشترین استفاده را از تمام لحظات کار و فعالیت خود  در دفتر املاک داشته باشد.
نرم افزار املاک سرو بر مبنا و اساس مدیریت زمان به شما چندین برنامه ارائه می دهد تا اگر قصد کسب بیشترین بهره را از زمان خود داشته باشید بسادگی بتوانید کارهای روزانه و هفتگی یا ماهانه خود را در نرم افزار املاک سرو وارد نمایید تا بنابر زمان تعیین و اعلام شده از فعالیت های جاری دفتر املاک و یا کارهای روزانه مطلع باشید، در واقع با نرم افزار املاک سرو شما یک گام از زمان جلوتر خواهید بود.
 همچنین از موضوعات مهم که در دفاتر مشاور املاک لازم است تا نسبت به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید و در زمره مدیریت زمان گنجانده می شود اطلاع نسبت به سررسید اجاره است این موضوع که شما قبل از اتمام سررسید اجاره نسبت به انقضای موعد آن مطلع باشید و با طرفین قرارداد و بطور اخص با مالک به منظور تصمیم گیری برای سال آینده مذاکراتی داشته باشید بدون شک موجب خواهد شد تا سال بعد نیز انعقاد قرارداد رهن و اجاره بر عهده شما باشد.
نرم افزار املاک سرو به منظور مدیریت زمان ده ها برنامه به شما ارائه می دهد. در نرم افزار املاک سرو شما به منظور مدیریت زمان خود امکان تنظیم و تعیین وقت در منوی یادآوری را خواهید داشت، به منظور اطلاع از زمان سررسید اجاره امکان سررسید نمودن یک ملک را خواهید داشت، قادر به ثبت یادداشت و ده ها ابزار دیگر نیز در اختیار شما قرار می گیرد.
استفاده از نرم افزار املاک سرو با یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان همراه است تا به سادگی قادر به اعلام مشکل خود به کارشناسان پشتیبانی باشید.
برای خرید نرم افزار املاک سرو همین الان می توانید با ما تماس بگیرید تا ظرف 5 دقیقه نرم افزار املاک سرو برای شما نصب و فعال گردد.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :