ابزار یادآوری در نرم افزار مشاور املاک سرو

خلاصه
1400/05/06

ابزار یادآوری در نرم افزار مشاور املاک سرو: از این ابزار می توان جهت یادآوری قسط،یادآوری سود بانکی،یادآوری انجام کاری و هر مورد دیگر استفاده نمود

کاربرد ابزار یادآوری در نرم افزار مشاور املاک سرو
با استفاده از این فرم می توانید رویدادهای یادآوری را مانند: یادآوری قسط، یادآوری سود بانکی، یادآوری پرداخت قبض، یادآوری انجام کاری و غیره استفاده کنید. به عبارت کلی می توانید یک موضوع را که می خواهید در یک زمان خاص به شما یادآوری شود را می توانید ثبت کنید. برنامه بصورت خودکار در زمانی که مشخص می کنید موضوع را به شما یادآوری می کند.

نحوه ثبت یادآوری:
برای شروع باید ابتدا تیک گزینه «تنظیم در تاریخ» و تاریخ یادآوری را مشخص کنید، سپس تیک «در ساعت» را بزنید و ساعت و تاریخی که می خواهید به شما یادآوری شود را وارد کنید. توجه کنید زمان را باید در قالب 24 ساعته وارد کنید، برای مثال ساعت 1 ظهر برابر با ساعت 13 می شود. و ساعت 12 شب برابر با 00 می شود.
در قسمت «عنوان» باید یک عنوان را برای یادآوری مشخص کنید مثلا «یادآوری پرداخت قسط».
در قسمت «توضیحات» باید مثلا باید توضیحات بیشتری به دلخواه وارد کنید. مثلا «یادم باشد قسط بانک ملی را به مبلغ 50 هزار پرداخت کنم»

اگر می خواهید در زمان مشخص شده یادآوری شود به شما یادآوری شود حتما باید تیک «هشدار غیرفعال باشد» را بردارید.

 تیک «هشدار غیرفعال باشد» چیست؟
اگر این تیک را بزنید دیگر یادآوری که ثبت نموده اید در زمان مشخص شده اعلام نمی شود. بنابراین برای یادآوری شدن حتما باید این تیک برداشته شود.

پس از اینکه تنظیمات را انجام دادید روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید.

نحوه ویرایش یادآوری:
برای ویرایش مورد یادآور باید در لیست بالا روی عنوان آن(یا همان سطر) یکبار کلیک کنید تا مشخصات آن در قسمت پایین نشان داده شود، پس از تغییر روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید.

نحوه حذف یادآوری:
برای حذف مورد یادآور باید در لیست بالا روی عنوان آن(یا همان سطر) یکبار کلیک کنید تا مشخصات آن در قسمت پایین نشان داده شود، سپس از منوی بالا روی دکمه «حذف» کلیک کنید.

نحوه یادآوری:
یادآورهایی که در این فرم تنظیم می کنید، هنگامی که برنامه را باز می کنید و یا در زمان مشخص شده به شما هشدار داده می شود. جهت مشاهده یادآورها باید روی پیامی که به شما نشان داده می شود یکبار کلیک کنید. برای هشدار حتما باید برنامه در حال اجرا باشد.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :