ارسال پیامک در هنگام ثبت ملک تقاضا و غیره

خلاصه
1400/05/01

اطلاع رسانی به مشتریان شما، چه مشتریانی که بعنوان متقاضی و برای اینکه یک ملک برای آن ها به منظور خرید یا رهن و اجاره پیدا نمایید و چه افرادی که به منظور فروش، رهن و اجاره دادن املاکی را به شما می سپارند

 ارسال پیامک در هنگام ثبت ملک، تقاضا و غیره
 اطلاع رسانی به مشتریان شما، چه مشتریانی که بعنوان متقاضی و برای اینکه یک ملک برای آن ها به منظور خرید یا رهن و اجاره پیدا نمایید و چه افرادی که به منظور فروش، رهن و اجاره دادن املاکی را به شما می سپارند بهترین روش ها به منظور رسمیت بخشیدن به ثبت ملک یا تقاضای مشتریان علاوه بر پرینت گرفتن با لوگو و دفتر مشاور املاک شما بطور قطع ارسال پیامک نیز شیوه ایی کاملا مدرن و جلب توجه کننده برای هر مشتری خواهد بود.
 شما در نرم افزار املاک سرو پس از ثبت هر فایل یا تقاضا یا حتی چاپ قولنامه قادر به ارسال پیامک با متن تعیین شده از جانب نرم افزار املاک سرو با امکان و قابلیت تغییر این متن برای مشتریان خود خواهید بود.
در ارسال پیامک از طریق نرم افزار املاک سرو یک پنل ارسال انبوه پیامک بطور رایگان از جانب شرکت مهندسی آبان رایان البرز، متصل به نرم افزار املاک سرو برای شما فعال می گردد،  بنابراین هر زمان که فایلی را در نرم افزار املاک سرو ثبت نمودید پیامک تایید ثبت فایل در سیستم شما برای مالک ارسال می گردد از طرفی چنانچه فردی بعنوان متقاضی نیز از شما تقاضا نماید تا ملک خاصی را به او معرفی نمایید با ثبت تلفن آن شخص علاوه برآنکه پس از تایید مشخصات فرد متقاضی در سیستم شما می توانید یک پیامک تایید ثبت مشخصات برای آن فرد ارسال کنید در هنگام تطبیق گیری نیز با معرفی بهترین ملک از جانب نرم افزار املاک سرو امکان اطلاع رسانی به متقاضی را خواهید داشت.
با استفاده از پنل رایگان ارسال پیامک نرم افزار املاک سرو شما قادر به ارسال پیامک پس از ثبت ملک، تقاضا و غیره خواهید بود.
 خرید، نصب و راه اندازی نرم افزار املاک سرو تنها در 5 دقیقه برای شما امکان پذیر خواهد بود. به منظور خرید نرم افزار املاک سرو با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :