نحوه ورود به دوره مالی در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/11/03

برای اینکه وارد بانک اطلاعاتی یک دوره مالی از نرم افزار خیریه سرو شوید باید ابتدا وارد آن شوید. به عمل وارد شدن به آن بانک اطلاعاتی «ورود به دوره مالی» گفته می شود. در مقالات ق

مقدمه
برای اینکه وارد بانک اطلاعاتی یک دوره مالی از نرم افزار خیریه سرو شوید باید ابتدا وارد آن شوید. به عمل وارد شدن به آن بانک اطلاعاتی «ورود به دوره مالی» گفته می شود. در مقالات قبلی گفتیم برای اینکه اطلاعات هر دوره مالی را تفکیک کنیم باید آن ها را دوره های متفاوتی تفکیک کنیم. در این مقاله می خواهیم شما را با نحوه ورود به یک سالی مالی آشنا کنیم.



آموزش ورود به دوره مالی در نرم افزار خیریه سرو
برای اینکه وارد یک دوره مالی در نرم افزار خیریه سرو شوید، باید ابتدا نرم افزار را اجرا کنید. پس از اینکه نرم افزار باز شد، در اولین فرم لیستی از موسسات خیریه به شما نشان داده می شود. در این لیست باید روی نام موسسه کلیک نمایید. اگر یک موسسه دارید بصورت پیشفرض انتخاب شده است.



وقتی روی نام موسسه کلیک می کنید لیستی از دوره های مالی آن موسسه به شما نشان داده می شود. پس از اینکار روی دوره یا سالی مالی که می خواهید وارد آن شوید یکبار کلیک کنید و سپس از قسمت بالا روی دکمه ورود به دوره مالی کلیک نمایید.



نکته ای که باید توجه کنید این است که وقتی وارد یک سال مالی یا دوره مالی می شوید هر تغییراتی که انجام می دهید فقط روی این دوره مالی اتفاق می افتد.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :