آموزش ثبت آگهی های تبلیغاتی در چندین سایت خوب

خلاصه
1397/09/14

چنانچه تمایل دارید تبلیغات اینترنتی خود را در فضای مجازی درج کنید نخستین کار باید نیازمندی های آنلاین سراسر کشور را بشناسید. در این مطلب کوتاه آموزشی چند سایت نیازمندی های برخط

آموزش ثبت آگهی های تبلیغاتی در چندین سایت خوب
چنانچه تمایل دارید تبلیغات اینترنتی خود را در فضای مجازی درج کنید نخستین کار باید نیازمندی های آنلاین سراسر کشور را بشناسید. در این مطلب کوتاه آموزشی چند سایت نیازمندی های برخط را به همراه نحوه درج آگهی در آنها به شما معرفی می کنیم.

آموزش درج تبلیغات مجانی در سایت نت موج
نیازمندی های آنلاین نت موج، یک پایگاه اینترنتی برای ثبت تبلیغات مجانی در اینترنت می باشد. در این پایگاه اینترنتی  هر روز  هزاران تبلیغات،کانال تلگرامی،کسب و کار ثبت می گردد. از همین جهت بهترین مکان برای تبلیغات اینترنتی شما می باشد. برای درج آگهی مجانی در این نیازمندی های کافی است به نشانی این نیازمندی های آنلاین به آدرسnetmoj.ir مراجعه نمایید و سپس از قسمت بالای سایت گوشه سمت راست روی دکمه قرمز رنگ گزینه «ثبت رایگان آگهی» کلیک کنید. همچنین می توانید مستقیما روی لینک «ثبت آگهی رایگان در نت موج» کلیک نمایید.


آموزش درج تبلیغات در سایت موج آگهی
سایت آنلاین ثبت تبلیغات اینترنتی موج آگهی  یک پایگاه اینترنتی معتبر است که در آن می توانید هرگونه تبلیغات محصولات و کالاهایتان را درج کنید. در این سایت همچنین می توانید تبلیغات،سایت ها،کانال ها،صفحات شبکه های اجتماعی و غیره را به راحتی و بدون پرداخت هزینه تبلیغ کنید. همچنین می توانید کسب و کار خود را بصورت رایگان ثبت کنید.
برای درج آگهی رایگان در این سامانه اینترنتی  تنها کافیست به آدرس آن یعنی http://www.mojagahi.ir مراجعه نمایید و سپس از قسمت سمت چپ روی دکمه قرمز رنگی که نوشته شده «ثبت آگهی رایگان» یکبار کلیک نمایید. پس از اینکار آگهی شما در این سایت ثبت می شود. اگر می خواهید می توانید با کلیک روی لینک «ثبت آگهی رایگان در موج آگهی» مستقیما وارد لینک ثبت آگهی شوید.