نرم افزار مایکروسافت پروجکت

خلاصه
1397/09/13

نرم افزار ام‌اس پروجکت ( Microsoft Project)‏ برای مدیرت پروژه‌ها بر پایه علم مدیریت پروژه کاربرد دارد و جزو زیر مجموعه نرم‌افزار آفیس است

نام نرم افزار: مایکروسافت پروجکت
نام شرکت سازنده :  مایکروسافت
نوع نرم افزار: خارجی
کاربرد: 
نرم افزار ام‌اس پروجکت ( Microsoft Project)‏ برای مدیرت پروژه‌ها بر پایه علم مدیریت پروژه کاربرد دارد و جزو زیر مجموعه نرم‌افزار آفیس است.
نرم‌افزار MS Project تصویر بزرگی از پروژه را در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید تمامی جزئیاتی که برای رسیدن به هدف باید تکمیل شوند را در آن پر کرده و آنها را سازماندهی نمائید. بدون تردید ایده‌های خوب را خودتان باید فراهم نمایید اما Microsoft Project به شما کمک می‌کند تا با روشی سازماندهی شده، ایده‌ها و افکارتان را ثبت و آنها را به طرحی قابل اجرا تبدیل کنید. با Microsoft Project به سادگی می‌توانید زمان تکمیل هر فعالیت یا هر فاز از پروژه را تخمین بزنید و مطمئن شوید که می‌توانید پروژه را در موعد مورد مقرر به اتمام برسانید. در نهایت هنگامیکه اجرای پروژه آغاز می‌گردد، می‌توانید برنامه‌ریزی را با توجه به تاریخ‌های واقعی شروع و پایان فعالیت‌ها بهنگام سازی کنید، در این حالت Microsoft Project برنامه را مجدداً محاسبه نموده و نشان می‌دهد که فعالیت‌ها تا چه اندازه زودتر یا دیرتر به اتمام رسیده‌اند. در آخر شاید مهمترین مزیت استفاده از Microsoft Project این باشد که در طول مدت مراحل برنامه‌ریزی و انجام پروژه می‌توانید گزارش‌هایی که نشان دهنده برنامه و میزان پیشرفت کار است را چاپ کنید. همانطور که می‌دانید، اگر بیش از یک نفر در اتمام یک پروژه مشارکت داشته باشد، ایجاد ارتباط موثر، عامل اصلی و اساسی برای یک نتیجه مطلوب است.
تاریخچه شرکت مایکروسافت:
شرکت مایکروسافت، یک شرکت چندملّیتی است، که مرکز آن در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت، بزرگترین شرکت ارائه نرم‌افزار رایانه در دنیاست، که به انتشار کتاب و تولید محصولات چندرسانه‌ای و ارائه خدمات پست الکترونیکی نیز می‌پردازد.
دفتر مرکزی: ردموند، ایالت واشینگتن، ایالات متحده آمریکا
تاریخ تأسیس: ۴ آوریل ۱۹۷۵ م.، البوکرکی، نیومکزیکو، ایالات متحده آمریکا
بنیان گذاران: بیل گیتس، پل آلن
وب سایت شرکت
www.microsoft.com