ضد ویروس ناد32

خلاصه
1397/08/13

نود۳۲ (به انگلیسی: NOD۳۲) یک مجموعه ی نرم‌افزارهای امنیتی است که توسط شرکت اسلواکیایی ESET تولید می شود

نام نرم افزار:  نرم افزار ضد ویروس ناد32


نام شرکت سازنده :  ESET
نوع نرم افزار: خارجی
کاربرد: 
نود۳۲ (به انگلیسی: NOD۳۲) یک مجموعه ی نرم‌افزارهای امنیتی است که توسط شرکت اسلواکیایی ESET تولید می شود. به عقیده بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران حوزه ی امنیت رایانه و اینترنت، این برنامه یکی از کارآمدترین و سریعترین برنامه ها برای محافظت از رایانه در مقابل ویروس‌ها، تروجان‌ها، و کرم‌های اینترنتی است.
NOD مخفف عبارت محلیِ Nemocnica na Okraji Disku است که به معنی "بیمارستان در انتهای دیسک" است و اشاره به سریال درام پزشکی Nemocnice na okraji města دارد که به معنی "بیمارستان در انتهای شهر" است.[۱] این سریال که در سال های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱ در بیست قسمت در کشور چکسلواکی پخش شد، بیننده ی زیادی را به خود جلب کرد و رابطه ی بین دکترها و مریض هایشان را به تصویر می کشید.
ب
تاریخچه شرکت Eset:
دفتر مرکزی شرکت ”ESET” در سال ۱۹۹۲ در شهر براتیسلاوا کشور اسلواکی تاسیس گردید و همزمان دفاتری در شهرهای ساندیاگو (آمریکا)، بوینس آیرس (آرژانتین)، پراگ جمهوری (چک) و سنگاپور (سنگاپور) بوجود آمد. شرکت ”ESET”دارای نمایندگیهای گسترده ای در بیش از ۱۸۰ کشور دنیا است. در سال ۲۰۰۸ شرکت ”ESET” یک  مرکز توسعه و تحقیقات جدید در شهر “Kracow” کشور لهستان به منظور ارتقاء نوآوری و تکنولوژی های حفاظتی ارائه شده تاسیس نموده است.
طراحی کدهای کم حجم و بهینه توسط متخصصان شرکت ”ESET” موجب گردیده است تا محصولات  این شرکت به عنوان موثرترین نرم افزار ها در صنعت تولید نرم افزارهای امنیتی شناخته گردند.
گارد حفاظت پیشگیرانه موجود در محصولات این شرکت با استفاده از جدیدترین فنآوری ها  و ترکیب راهکارهای تشخیصی مختلف قادر به شناسایی طیف وسیعی از کدهای مخرب و بدافزارها می باشد. همچنین علاوه بر وجود هوش مصنوعی منحصر به فرد با توانایی شناسایی فایلهای آلوده ناشناخته قبل از هرگونه خرابکاری در رایانه، محصولات امنیتی شرکت ”ESET” شامل قابلیتهای متعددی از جمله موارد زیر می باشد:
نوع شرکت: عمومی
دفتر مرکزی: ساندیاگو (آمریکا)، بوینس آیرس (آرژانتین)، پراگ جمهوری (چک) و سنگاپور (سنگاپور)
تاریخ تأسیس:  سال 1992
بنیان گذاران: ---
وب سایت شرکت
www.eset.com