ده امتیاز که یک نرم افزار خیریه خوب و کامل باید داشته باشد

خلاصه
1397/06/02

از آنجا یک نرم افزار خیریه باید طی سال های سال برای یک موسسه خیریه کارایی داشته باشد از همین جهت لازم است نرم افزارهای موسسات خیریه دارای خدمات پس از فروش باشند تا اگر زمانی مش

ده امتیاز که یک نرم افزار خیریه خوب و کامل باید داشته باشد


امتیاز اول: ارائه خدمات پس از فروش مناسب
از آنجا یک نرم افزار خیریه باید طی سال های سال برای یک موسسه خیریه کارایی داشته باشد از همین جهت لازم است نرم افزارهای موسسات خیریه دارای خدمات پس از فروش باشند تا اگر زمانی مشکلی داشت، شرکت تولید کننده نرم افزار خیریه بتواند پاسخگوی آن باشد.
امتیاز دوم: فیلم و مقالات آموزشی
هر نرم افزاری هرچند که ساده و آسان هم باشد، برای استفاده باید فیلم و مقالات آموزشی اولیه مناسبی را داشته باشد تا کاربران با استفاده از آنها بتوانند با نرم افزار کار کنند. مطابی و مقالات آموزشی می تواند بصورت فایل، مطلب روی اینترنت و غیره باشد.
امتیاز سوم: سیستم های پشتیبان گیری خودکار و دستی از اطلاعات
یک نرم افزار خیریه خوب و جامع باید به گونه ای باشد تا نسخه های پشتیبان بصورت خودکار و دستی تهیه کنند تا در صورت وجود مشکل در اطلاعات بتوان آخرین پشتیان گیری را برگرداند.
امتیاز چهارم: قابلیت به روزرسانی و آپدیت از طریق اینترنت
حتی بهترین نرم افزارها هم بعد از مدتی نیاز به به روزرسانی و آپدیت از طریق اینترنت دارد. معمولا درون آپدیت ها برخی از نواقص رفع می شود و امکانات جدیدی اضافه می شود. یک نرم افزار مدیریت خیریه خوب و جامع  باید به گونه ای باشد که هرچند وقت یکبار یک اصلاحیه و به روزرسانی را بتواند برای کاربران خود منتشر کند.
امتیاز پنجم: پویا و انعطاف پذیر بودن نرم افزار
یک نرم افزار باید به گونه ای طراحی و تولید شده باشد که محدود به اطلاعات تولید کننده نباشد، یعنی کاربر بتواند برخی از گزینه ها را برای منطقه خود سفارشی سازی کند. فرض کنید یک گزینه بنام نوع بیمه در پرونده مددجویان باشد، کاربر باید بتواند گزینه های دلخواه خود را به آن اضافه کند مثلا بیمه سلامت، بیمه تامین اجتماعی و غیره
امتیاز ششم: سیستم گزارش گیری و آماری مناسب
یک نرم افزار خیریه خوب و حرفه ای، باید به گونه ای تولید شده باشد که بتوان از آن همانند یک دستیار فوق العاده هوشمند استفاده کرد، مثلا با توجه به اطلاعاتی که به آن تغذیه کرده ایم بتواند فوری پرونده مددجوی موردنظر ما را پیدا کند. یا مثلا بتواند در سیستم بگوید چند مددجوی سید و چند مددجوی غیرسید را داریم.
امتیاز هفتم: داشتن ابزارهای کسب درآمد و جذب خیر برای خیریه
یک برنامه خیریه خوب باید به گونه ای باشد که ابزارهای بازاریابی هم داشته باشد، برای مثال بتواند تبلیغ اطلاعات را روی یک سایت، کانال، گروه و غیره بفرستد. و برای موسسه خیریه کسب درآمد کند.
امتیاز هشتم: امکانات ارتقا و نصب افزونه های سفارشی
یک نرم افزار مدیریت خیریه خوب و کاربردی باید به گونه ای باشد تا بتوان آن را به نسخه های گوناگون ارتقا داد. برای مثال بتوان یک سایت به آن اضافه کرد یا اینکه بتوان افزونه تلفن همراه به آن نصب کرد.
امتیاز  نهم: عمومی بودن با قابلیت بومی سازی
یک نرم افزار مدیریت موسسات خیریه  خوب نباید محدود به یک منطقه خاص باشد برای مثال نرم افزاری که فقط بتواند در تهران استفاده شود جوابگوی شما نیست. یک نرم افزار خیریه خوب باید عمومی و قابلیت بومی سازی را داشته باشد.
امتیاز  دهم: هوشمند بودن نرم افزار
یک نرم افزار خیریه کامل و کاربردی باید به گونه ای هوشمند باشد. برای مثال صندوق های صدقات سررسید شده را به شما اعلام کند، چک های سررسید را به شما هشدار دهد و غیره.
نکته آخر: اگر به یک نرم افزار خیریه به عنوان یک ابزار کار نیاز دارید به هیچ عنوان از نرم افزارهای رایگان یا نرم افزارهای قفل شکسته استفاده نکنید. نرم افزارهای رایگان تنها منافع تولید کننده اش را دنبال می کند نه منافع استفاده کننده را.
معرفی یک نرم افزار خیریه خوب و کاربردی
اگر به دنبال یک نرم افزار خیریه خوب و حرفه ای می گردید، « نرم افزار خیریه سرو » به شما پیشنهاد می شود که شما می توانید از طریق لینک زیر آن را بخرید.

خرید نرم افزار خیریه