ده ویژگی که یک نرم افزار مشاور املاک خوب باید داشته باشد

خلاصه
1397/06/02

از آنجا یک نرم افزار مشاور املاک باید طی سال های سال برای یک مشاور املاک کار کند از همین رو لازم است نرم افزارهای مشاورین املاک دارای خدمات پس از فروش باشند تا اگر زمانی مشکلی

ده ویژگی که یک نرم افزار مشاور املاک خوب باید داشته باشد


ویژگی اول: ارائه خدمات پس از فروش
از آنجا یک نرم افزار مشاور املاک باید طی سال های سال برای یک مشاور املاک کار کند از همین رو لازم است نرم افزارهای مشاورین املاک دارای خدمات پس از فروش باشند تا اگر زمانی مشکلی داشت شرکت تولید کننده بتواند پاسخگوی آن باشد.
ویژگی دوم: فیلم و مقالات آموزشی
هر نرم افزاری هرچند که آسان هم باشد، برای استفاده باید فیلم و مقالات آموزشی مناسبی را داشته باشد تا کاربران با استفاده از آنها بتوانند با نرم افزار کار کنند. مقالات آموزشی می تواند بصورت فایل، مطلب روی اینترنت و غیره باشد.
ویژگی سوم: سیستم های پشتیبان گیری از اطلاعات
یک نرم افزار مشاور املاک خوب باید بتواند نسخه های پشتیبان تهیه کنند تا در صورت وجود مشکل در اطلاعات بتواند آخرین پشتیان گیری را برگرداند.
ویژگی چهارم: قابلیت به روزرسانی و آپدیت از طریق اینترنت
حتی بهترین نرم افزار هم پس از مدتی نیاز به به روزرسانی و آپدیت از طریق اینترنت دارد. یک نرم افزار مشاور املاک خوب باید به گونه ای باشد که هرچند وقت یکبار یک اصلاحیه و به روزرسانی را بتواند برای کاربران خود منتشر کند.
ویژگی پنجم: پویا بودن نرم افزار
یک نرم افزار باید به گونه ای باشد که محدود به اطلاعات تولید کننده نباشد، یعنی کاربر بتواند برخی از گزینه ها را برای منطقه خود سفارشی سازی کند. فرض کنید یک گزینه بنام نوع وام درون فرم ثبت ملک باشد باید نرم افزار به گونه ای باشد تا بتواند هرگونه وامی را به آن اضافه کند.
ویژگی ششم: سیستم گزارش گیری و آماری مناسب
یک نرم افزار مشاور املاک خوب، باید به گونه ای باشد که بتوان از آن همانند یک دستیار استفاده کرد، مثلا با توجه به اطلاعاتی که به آن تغذیه کرده ایم بتواند ملک موردنظر مشتری را پیدا کند. یا مثلا بتواند در سیستم بگوید چند آپارتمان، چند زمین فروشی و غیره داریم.
ویژگی هفتم: داشتن ابزارهای بازاریابی مناسب برای مشاور املاک
یک برنامه مشاور املاک خوب باید به گونه ای باشد که ابزارهای بازاریابی هم داشته باشد، برای مثال بتواند تبلیغ اطلاعات را روی یک سایت، کانال، گروه و غیره بفرستد.
ویژگی هشتم: امکانات ارتقا و نصب افزونه های سفارشی
یک نرم افزار مشاور املاک خوب باید به گونه ای باشد تا بتوان آن را به نسخه های گوناگون ارتقا داد. برای مثال بتوان یک سایت به آن اضافه کرد یا اینکه بتوان افزونه تلفن همراه به آن نصب کرد.
ویژگی نهم: عمومی بودن با قابلیت بومی سازی
یک نرم افزار مشاور املاک خوب نباید محدود به یک منطقه خاص باشد برای مثال نرم افزاری که فقط بتواند در تهران استفاده شود جوابگوی شما نیست. یک نرم افزار مشاور املاک خوب باید عمومی و قابلیت بومی سازی را داشته باشد.
ویژگی دهم: هوشمند بودن نرم افزار
یک نرم افزار مشاور املاک خوب باید به گونه ای هوشمند باشد. برای مثال املاک سررسید و اجاره را به شما اعلام کند، چک های سررسید را به شما هشدار دهد و غیره.
نکته آخر: اگر به یک نرم افزار مشاور املاک به عنوان یک ابزار کار نیاز دارید به هیچ عنوان از نرم افزارهای رایگان یا نرم افزارهای قفل شکسته استفاده نکنید. نرم افزارهای رایگان تنها منافع تولید کننده اش را دنبال می کند نه منافع استفاده کننده را.
معرفی یک نرم افزار مشاور املاک خوب
اگر به دنبال یک نرم افزار مشاور املاک خوب می گردید، « نرم افزار مشاور املاک سرو » به شما پیشنهاد می شود که شما می توانید از طریق لینک زیر آن را بخرید.

خرید نرم افزار مشاور املاک