ویژگی یک صندوق مکانیزه مناسب چیست؟

خلاصه
1397/05/17

ویژگی یک صندوق مکانیزه مناسب چیست؟امروزه اکثر کسب و کارها به دنبال صندوق مکانیزه ویژه صنف خود می گردند و خرید یک صندوق فروشگاهی مناسب یک هنر است.

ویژگی یک صندوق مکانیزه مناسب چیست؟


امروزه اکثر کسب و کارها به دنبال صندوق مکانیزه ویژه صنف خود می گردند و خرید یک صندوق فروشگاهی مناسب یک هنر است. صندوق های مکانیزه زیادی وجود دارد که هر کدام طرح ها و ویژگی های خاص خود را دارد. در ادامه این مطلب برخی از ویژگی های صندوق مکانیزه خوب را معرفی خواهیم نمود.
 
ویژگی های صندوق فروشگاهی مناسب

1) تخصصی بودن برای صنف شما
اگر می خواهید یک صندوق مکانیزه خریداری نمایید یک صندوق مکانیزه را بخرید که ویژه صنف شما باشد، برای مثال کسانی که می خواهند یک صندوق مکانیزه برای مشاور املاک بخرند باید یک نرم افزار را تهیه نمایند که امکان ثبت ملک، ثبت تقاضا و... را هم داشته باشد.
2) نصب ساده با کارکرد آسان
اگر از کاربران مبتدیی باشید سعی کنید نرم افزارهایی را تهیه نمایید که کار با آنها ساده باشد. برای مثال برخی از نرم افزارها به گونه ای تنها برای کسانی که ساخته شده اند که حسابدار باشند. اگر شما یک حسابدار نیستید باید از نرم افزارهای خودکار استفاده نمایید. نرم افزارهای خودکار بصورت اتوماتیک خودشان کارهای حسابداری را انجام می دهند.
3) مختص بند شما باشد.
همانطور که می دانید هر کدام از مشاغل جز یک بند هستند. برای مثال مشاوران املاک و نمایشگاه های اتومبیل جز بند ب هستند از این رو باید نرم افزاری را تهیه کنید که ویژه این بند طراحی شده باشد. از این رو هر نرم افزار حسابداری به تنهایی مناسب صنف شما نیست.
4) پشتیبانی داشتن
نرم افزارهای صندوق مکانیزه ای را باید تهیه کنید که دارای پشتیبانی باشد، بعبارتی در صورتی که اداره مالیات بر روی نرم افزار ttms تغییراتی داد نرم افزارها هم بتوانند به روز شوند.

برای خرید نرم افزار صندوق مکانیزه املاک کلیک کنید