پشتیبان گیری دستی از فایل های نرم افزا املاک سرو

خلاصه
1399/05/17

با توجه به اهمیت پشتیبان گیری از فایل های نرم افزار املاک سرو چرا که موجب بقا و ادامه فعالیت یک دفتر مشاور املاک خواهد بود چرا که تمام اطلاعات ثبت مشتریان و مراجعین به شما از طریق نرم افزار مشاور املاک سرو به ثبت خواهد رسید

پشتیبان گیری دستی از فایل های نرم افزا املاک سرو

با توجه به اهمیت پشتیبان گیری از فایل های نرم افزار املاک سرو چرا که موجب بقا و ادامه فعالیت یک دفتر مشاور املاک خواهد بود چرا که تمام اطلاعات ثبت مشتریان و مراجعین به شما از طریق نرم افزار مشاور املاک سرو به ثبت خواهد رسید گاهی ممکن است بعلت اهمیت بالای ثبت اطلاعات در نرم افزار مشاوران املاک سرو نیاز باشد که به محض وارد کردن اطلاعات مربوط به املاک اقدام به پشتیبان گیری از داده های نرم افزار املاک سرو نمایید لذا شرکت مهندسی آبان رایان البرز در نرم افزار املاک سرو ابزاری تعیین نموده است تا هر زمان که شما بعنوان کاربر نرم افزار املاک سرو بخواهید بدون خروج از نرم افزار مشاور املاک سرو اقدام به پشتیبان گیری دستی از فایلهای نرم افزار املاک سرو نمایید. برای کسب اطلاع از این روش پشتیبان گیری فایل های نرم افزار املاک سرو با مطالعه ادامه این مطلب همراه ما باشید.
هنگامی که اطلاعات به خصوصی را وارد نرم افزار مشاور املاک سرو نمایید و مصلحت در انجام پشتیبان گیری بلافاصله از آن اطلاعات باشد می بایست پس از تهیه و نصب نرم افزار مشاور املاک سرو به صفحه اصلی نرم افزار املاک سرو مراجعه نمایید، روی گزینه تنظیمات کلیک نمایید تا لیستی به شما نمایش داده شود. در این لیست از نرم افزار مشاور املاک سرو بر روی گزینه بازیابی کلیک نمایید تا یک نیم صفحه به عنوان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات به شما نمایش داده شود. در این صفحه از نرم افزار مشاور املاک سرو با کلیک بر روی گزینه پشتیبان گیری شما به صفحه ایی جهت ذخیره فایل های وارده در نرم افزار املاک سرو منتقل میشوید در این صفحه یک نام برای ذخیره فایل های مورد نیاز خود انتخاب نمایید و روی دکمه save کلیک کنید تا پشتیبان گیری دستی انجام شود.
شرکت مهندسیآبان رایان البرز امیدوار است از مطلب چگونگی پشتیبان گیری دستی از فایل های نرم افزا املاک سرو بیشترین استفاده را نموده باشید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :