کاربرد منوی داشبورد در نرم افزار املاک سرو

خلاصه
1399/04/25

همانگونه که در مطالب دیگر نیز بیان شده است در نرم افزار املاک سرو کلید یا دکمه های متعددی قرار دارد که با استفاده از هر کدام آنها ابزارهای متعددی برای شما نمایش داده خواهد شد. از آنجایی که برای استفاده از حداکثری نسبت به امکاناتی که در نرم افزار املاک سرو ایجاد گردیده است بهترین گزینه مطالعه و مشاهده آموزش های آن خواهد بود به این ترتیب و به منظور امکان استفاده حداکثری کاربران نرم افزار املاک سرو

کاربرد ستون های  املاک منوی داشبورد در نرم افزار املاک سرو

همانگونه که در مطالب دیگر نیز بیان شده است در نرم افزار املاک سرو کلید یا دکمه های متعددی قرار دارد که با استفاده از هر کدام آنها ابزارهای متعددی برای شما نمایش داده خواهد شد. از آنجایی که برای استفاده از حداکثری نسبت به امکاناتی که در نرم افزار املاک سرو ایجاد گردیده است بهترین گزینه مطالعه و مشاهده آموزش های آن خواهد بود به این ترتیب و به منظور امکان استفاده حداکثری کاربران نرم افزار املاک سرو از تمام امکانات و اطلاع نسبت به این کاربردها به این سبب در اینجا کاربرد ستون های  املاک منوی داشبورد در نرم افزار املاک سرو توضیح داده می شود.
ستون های  املاک منوی داشبورد در نرم افزار املاک سرو به چه معنا هستند
هنگامی که شما وارد صفحه اول نرم افزار مشاوران املاک سرو می شوید در ردیف دوم سمت راست از بالا عبارت داشبورد را مشاهده خواهید نمود با کلیک بر روی این گزینه سه ستون به نام های آمار املاک : رهن و اجاره که خود به طور جداگانه املاکی را به دسته های  فروشی، پیش فروش، مشارکت معاوضه، بایگانی شده، سر رسید، و در ردیف وسط دکمه داشبورد نرم افزار مشاور املاک سرو آمار تقاضای رهن و اجاره، خرید، پیش خرید، مشارکت، معاوضه و منقضی شده را مشاهده خواهید نمود، پس از آن و در آخرین ردیف گزینه و عبارت آمار فعالیت که نشان دهنده، آمار ثبت شده امروز، آمار ثبت شده دیروز، آمار ثبتت شده این هفته، آمار ثبت شده این ماه، تقاضا ثبت شده امروز، تقاضا ثبت شده دیروز، تقاضا ثبت شده این هفته به شما نمایش داده خواهد شد بنابراین در قسمت داشبورد نرم افزار مشاوران املاک سرو ریز اطلاعات ثبت شده را طی روز و هفته و ماه مشاهده خواهید نمود.
هنگامی که شما از گزینه داشبورد در نرم افزار سرو استفاده می نمایید در قسمت پایین آن با کلیک بر روی گزینه آمار املاک اطلاعات دقیقی از تعداد املاک رهن و اجاره، فروشی، پیش فروش و مشارکتی را مشاهده خواهید نمود. چنانچه مشتریانی به شما مراجعه نموده باشند و از شما طی مدت زمانی معین معرفی ملک خاصی را خواسته باشند می توانید از طریق گزینه سررسید در دکمه داشبورد نرم افزار املاک سرو تمام تاریخ ها و اینگونه تقاضاهای مشتری را مشاهده نمایید.
شرکت آبان رایان البرز امیدوار است نهایت استفاده را از توضیحات مرتبط با کاربرد کاربرد ستون های  املاک منوی داشبورد در نرم افزار املاک سرو را کسب نموده باشید.