اسم مشاور املاک ترکی

خلاصه
1399/04/04

از اقدامات ابتدایی برای تاسیس دفتر یک مشاور املاک انتخاب نام مناسب برای هویت دادن به آن و نیز استفاده از نرم افزار چاپ قولنامه سرو برای چاپ قولنامه اجاره و رهن و فروش املاک می باشد. در قولنامه های دسته ایی و قدیمی نام مشاور املاک و سایر مشخصات به صورت دستی وارد می شد ولیکن با استفاده از نرم افزار مشاور املاک سرو تمام اطلاعات و مشخصات به طور چاپی در قولنامه نوشته خواهد شد.

اسم مشاور املاک ترکی
از اقدامات ابتدایی برای تاسیس دفتر یک مشاور املاک انتخاب نام مناسب برای هویت دادن به آن و نیز استفاده از نرم افزار چاپ قولنامه سرو برای چاپ قولنامه اجاره و رهن و فروش املاک  می باشد. در قولنامه های دسته ایی و قدیمی نام مشاور املاک و سایر مشخصات به صورت دستی وارد می شد ولیکن با استفاده از نرم افزار مشاور املاک سرو تمام اطلاعات و مشخصات به طور چاپی در قولنامه نوشته خواهد شد. همانگونه که گفته شد نام موجب شکل گیری هویت می گردد به این سبب شرکت آبان رایان البرز چند نام ترکی زیبا و بسیار شیک ترکی به همراه معنی فارسی آن را پیشنهاد می نماید تا موجب آسانی در انتخاب شما گردد. مشاور املاک آتیلا (معنای فارسی،شجاع، چابک)، مشاور املاک آنیل(معنای فارسی،مشهور، نامی)، مشاور املاک آیلی(معنای فارسی،مهتاب)، مشاور املاک آینا(معنای فارسی،آینه)، مشاور املاک الگا(معنای فارسی،سرزمین، ناحیه)، مشاور املاک ایاز(معنای فارسی،نسیم، هوای خنک)، مشاور املاک ایپک(معنای فارسی،ابریشم، حریر ابریشمی)، مشاور املاک ایلقار(معنای فارسی،عهد و پیمان)، مشاور املاک پارلا(معنای فارسی،درخشنده و نورانی)، مشاور املاک پینار(معنای فارسی،چشمه )، مشاور املاک دنیز(معنای فارسی،دریاچه، بحر)، مشاور املاک سنجر(معنای فارسی، مرغ شکاری)، مشاور املاک سویل(معنای فارسی، لایق)، مشاور املاک لاچین(معنای فارسی، شاهین شکاری)، مشاور املاک یاشار(معنای فارسی،جاودان و همیشگی).
درآمد یک مشاور املاک(با منعقد نمودن قولناممه)
از علت های ورود به شغل مشاور املاک کسب درآمد است که از محل انجام معاملات فروش یا رهن و اجاره ایجاد می گردد مشاوران املاک می توانند با داشتن تعامل و همکاری بین خود و سایر همکاران از این طریق نیز درآمدهایی کسب نمایند به این شیوه که هر گاه مشاوراملاکی دیگر مشتری به منظور معامله خرید، رهن یا اجاره داشته باشد می تواند با در اختیار گذاشتن ملک به منظور انعقاد قرارداد و وقوع قرارداد از سهم و درصد کمیسیون انجام معامله سودی حاصل خواهد شد، که در این شیوه هنگامی که به تازگی دفتر مشاور املاک خود را تاسیس نموده باشید یا اینکه مشتری ملکی خارج از محدوده املاکی که در دسترس شما است را بخواهد. شما با تهیه نرم افزار چاپ قولنامه سرو این امکان را خواهید داشت تا تمام اطلاعات مرتبط به املاکی که به منظور خرید، فروش، رهن و اجاره در اختیار شما قرار می گیرد ثبت نموده و به این منظور موجب دسترسی سریع شما به این فایل ها خواهد شد. نرم افزار چاپ قولنامه سرو تهیه شده در شرکت مهندسی آبان رایان البرز از امکان پشتیبانی تلفنی یا آنلاین دائم از طرف مهندسین شرکت برخوردار خواهد بود.
هزینه های مشاور املاک(هزینه آب، فبرق، گاز، اجاره محل)
مشاور املاک نیز مانند سایر مشاغل ملزم به پرداخت و محاسبه هزینه هایی است که پس از کسر آنها سود خالص محاسبه می گردد از این هزینه ها می توان به هزینه مربوط به کارشناس فروش، هزینه های مرتبط با اجاره محل، تبلیغات، هزینه های جابجایی و خرید ابزار کار که یکی از مهم ترین آنها سیستم های مکانیزه جهت تسریع در کار مانند کامپیوتر چاپگر و نرم افزارهای فایلینگ و یا چاپ قولنامه سرو و رفت و آمد، پرداخت هزینه های پذیرایی، آب، برق، گاز، تلفن چنانچه دفتر مشاور املاک اجاره ایی باشد هزینه اجاره ماهیانه و رهن آن هزینه هایی است که پس از کسر آن ها امکان محاسبه سود خالص ممکن می گردد. شما برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه ایی می توانید با تهیه نرم افزار چاپ قولنامه سرو بیشترین فواید را اخذ نمایید.

دانلود نرم افزار هوشمند اندروید انتخاب نام مشاور املاک از بازار

دانلود نرم افزار  آنلاین انتخاب نام مشاور املاک