شماره منحصر به فرد مالیاتی چیست؟

خلاصه
1402/09/28

وقتی با حافظه مالیاتی سرو ویژه تمام صنف ها: از جمله مشاورین املاک، نمایشگاه های اتومبیل، خیریه ها، خشکشویی ها و غیره فاکتور الکترونیکی صادر می نمایید برای هر فاکتور یک شماره ت

شماره منحصر به فرد مالیاتی چیست؟
وقتی با حافظه مالیاتی سرو ویژه تمام صنف ها: از جمله مشاورین املاک، نمایشگاه های اتومبیل، خیریه ها، خشکشویی ها  و غیره فاکتور الکترونیکی صادر می نمایید برای هر فاکتور یک شماره تولید می شود که به آن «شماره منحصر به فرد مالیاتی» گفته می شود.

استعلام شماره منحصر به فرد مالیاتی
وقتی شماره منحصر به فرد مالیاتی را بخواهید استعلام کنید می توانید اطلاعاتی شامل: زمان صدور صورتحساب الکترونیکی، شماره حافظه مالیاتی که فاکتور الکترونیک را صادر نموده، کدداخلی فاکتور، صادرکننده فاکتور، آدرس و شماره تلفن صادرکننده یا فروشنده را مشاهده کنید.

آیا فاکتورهای بدون شماره منحصر به فرد مالیاتی نامعتبر هستند؟
پس از سال 1403 فاکتورهایی که دارای شماره منحصر به فرد مالیاتی نباشند فاقد اعتبار می باشند. و حتما باید فاکتورهایی صادر کنید که دارای شماره منحصر به فرد مالیاتی باشند.

نحوه دریافت شماره منحصر به فرد مالیاتی
برای دریافت شماره منحصر به فرد مالیاتی حتما باید حافظه مالیاتی از شرکت مهندسی آبان رایان البرز دریافت نموده تا بتوانید برای فاکتورهای چاپ شده خود شماره منحصر به فرد مالیاتی دریافت نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :