نرم افزار هزینه دادرسی

خلاصه
1402/07/25

این برنامه به شما کمک می کند بتوانید هزینه هایی که قبل از شکایت به دادگاه یا شورای حل اختلاف پرداخت کنید را برای شما محاسبه می کند. هزینه ای که باید قبل از شکایت به دادگاه پردا

نرم افزار هزینه دادرسی
برنامه ای که در این مقاله می خواهیم معرفی کنیم، نرم افزاری بسیار کاربردی است که می توانید قبل از شکایت از شخصی هزینه های دادگاه را برآورد کنید. هنگامی که می خواهید در دادگاه علیه شخصی شکایت کنید باید یک مبلغی به دادگاه پرداخت کنید تا دعوای شما بررسی شود. برخی از پرونده ها هم که ارزش مالی چندانی ندارند حتی در دادگاه بررسی نمی شوند و باید به شورای حل اختلاف واگذار شوند.

این برنامه به شما کمک می کند بتوانید هزینه هایی که قبل از شکایت به دادگاه یا شورای حل اختلاف پرداخت کنید را برای شما محاسبه می کند. هزینه ای که باید قبل از شکایت به دادگاه پرداخت کنید گاه به صد میلیون تومان و بیشتر هم می رسد و این بسته به موضوع شکایت شما دارد.

برای مثال حتی اگر یک نفر درخواست مهریه هم بدهد باید مبلغی را تحت عنوان هزینه دادرسی به دادگاه پرداخت کند که البته بعدا می تواند آن را از شوهرش دریافت کند.

این برنامه می تواند هزینه های دادرسی یا شکایت را در مراحل مختلف دادگاه یا دادسرا مانند: دادگاه بدوی، دادگاه تجدیدنظر و غیره محاسبه کند.



دانلود نسخه اندروید از کافه بازار


دانلود نسخه آنلاین، ios و ویندوز