نگارش پیغام رسمی و Resume

خلاصه
1397/07/20

جهت نگارش پیام های رسمی همان آداب نگارش نامه های کاغذی را رعایت نمایید. از علائم احساسی و مخفف استفاده نکنید.

نگارش پیغام رسمی و Resume

جهت نگارش پیام های رسمی همان آداب نگارش نامه های کاغذی را رعایت نمایید. از علائم احساسی و مخفف استفاده نکنید. قسمت متن نامه خود را از ضمائم و یا پیوست ها جدا نمائید. بدین ترتیب در صورتیکه متن نامه شما پیوست داشته و یا فایلی ضمیمه آن می شود، متن نامه را در چند خط آورده و در متن نامه اشاره نمایید که دارای پیوست و ضمیمه می باشد. دقت کنید که ضمائم نامه خود را یکجا و بعد از اتمام متن نامه بیاورید. هنگامی که شما با ایمیل قصد ارسال رزومه شخصی خود جهت استخدام در یک شرکت و یا موسسه را دارید رزومه شما می بایست کامل و بندهای زیر را داشته باشد.
1. نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن تماس و آدرس منزل را دقیقا بیان نمایید.
2. سوابق و تجربه کاری خود را با تعیین میزان سابفه (ماه یا سال) با ذکر نام موسسه و یا شرکت ذکر نمایید.
3. شغل مورد علاقه خود را دقیقا تعیین کنید.
4. میزان تحصیلات، محل تحصیل، دوره های آموزش را به جزء مشخص کنید.
5. متن نامه خود را چند بار خوانده تا پیغام شما غلط املایی و نگارشی نداشته باشد.
6.    یک کپی از رزومه برای خود نگه دارید.
7.    در صورتیکه در فرم آگهی استخدام اطلاعات دیگری نیز درخواست کرده  اید، اطلاعات را تایپ و ارسال نمایید.