شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز

پیگیری پیام ها

راهنما

اگر یک پیام از قسمت تماس با ما، یا درخواست پشتیبانی ارسال نموده اید، از این قسمت می توانید آن را پیگیری نمایید.

برای رهگیری پیام ارسالی خود، کدپیگیری و ایمیل خود را وارد نموده و سپس روی گزینه من یک ربات نیستم کلیک نموده و در نهایت روی دکمه پیگیری کلیک نمایید.

اگر می خواهید یک پیام یا درخواست جدید برای ما ارسال کنید روی اینجا کلیک کنید.

لازم به ذکر است، پس از ارسال پیام، کدپیگیری به ایمیل شما ارسال شده است.

همچنین می توانید سوال خود را در بخش سوالات متداول پیدا کنید.