آموزش ساخت اف تی پی در سی پنل

آموزش ساخت اف تی پی در سی پنل

در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه یک حساب اف تی پی (ftp) به منظور آپلود و دانلود از روی هاست درون سی پنل ایجاد نمایید و سپس از آن را به نرم افزار مدیریت اف تی پی مثل کیوت اف تی پی (cuteftp) متصل کنید.

آموزش ساخت اف تی پی در سی پنل


در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه یک حساب اف تی پی (ftp)  به منظور آپلود و دانلود از روی هاست درون سی پنل ایجاد نمایید و سپس از آن را به نرم افزار مدیریت اف تی پی مثل کیوت اف تی پی (cuteftp)   متصل کنید.
ساخت اکانت ftp چه کاربردی دارد؟
پروتکل ftp که مخفف file transfer protocol می باشد یک پروتکل انتقال فایل است. وقتی شما در هاست خود یک اکانت اف تی پی ایجاد می کنید این اکانت را می توانید به نرم افزار های مدیریت ftp مثل فایل زیلا، cute ftp و غیره متصل کنید. یکی از مزیت های مهم انتقال از طریق ftp قابلیت آپلود چندباره آن است یعنی اگر بخواهیم یک فایل با حجم بالا را آپلود کنید، می توانید نصف آن را امروز و نصب آن را فردا روی هاست آپلود کنید در حالیکه آپلود از طریق خود سی پنل این قابلیت را برای شما فراهم می کند. اکانت اف تی پی مزایای خیلی زیادی دارد، حتی شما می توانید برخی از حساب ها را محدود به یک پوشه خاصی کنید یعنی مثلا کاربری که این اکانت را داشته باشد فقط بتواند روی این قسمت آپلود کند یا فقط بتوند فایل های یک قسمت را بخواند یا بنویسید.


جملات کلیدی:
آموزش ساخت اف تی پی، آموزس ساخت ftp در سی پنل، نحوه ساخت اکانت ftp در cpanel، نحوه کار با cpanel هاست