دانلود وب سایت آموزش مجازی با asp دات نت  و سی شارپ

دانلود وب سایت آموزش مجازی با asp دات نت و سی شارپ

این وب سایت آماده یک سورس کد آموزش مجازی مبتنی بر وب با زبان asp.net و sql server می باشد که در محیط ویژوال استدیو دات نت یا visual stadio طراحی شده است. این وب سایت دارای صفحاتی همچون درباره ما، تماس با ما، پورتال مدیریت، پورتال کاربران، پورتال اساتید، تعریف دورها، حذف دورهف مشاهده لیست دوره ها و غیره می باشد.

دانلود وب سایت آموزش مجازی با asp دات نت  و سی شارپ


دانلود وب سایت آموزش مجازی با asp.net و سی شارپ


این وب سایت آماده یک سورس کد آموزش مجازی مبتنی بر وب با زبان asp.net و sql server می باشد که در محیط ویژوال استدیو دات نت یا visual stadio طراحی شده است. این وب سایت دارای صفحاتی همچون درباره ما، تماس با ما، پورتال مدیریت، پورتال کاربران، پورتال اساتید، تعریف دورها، حذف دورهف مشاهده لیست دوره ها و غیره می باشد. این پروژه در سطح دانشجویی می باشد.
مدیران با ورود به پنل کاربری خود و وارد نمودن رمز عبور می توانند دوره تعریف کنند، اردو تعریف کنند، لیست دوره را ببینند و غیره. کاربران هم با ورود به پنل خود می توانند از امکانات وب سایت استفاده کنند.
محتویات فایل دانلود شده: سورس کد  asp.net سایت آموزش مجازی به زبان سی شارپ، پایگاه داده به زبان sql server می باشد.
پیاده‌سازی یک وب سایت جهت اطلاع رسانی به عنوان صورت مسئله این وب سایت قرار گرفته شده است. در این وب سایت چند پورتال شامل پورتال اساتید، پورتال مدیریت و پورتال کاربران طراحی می‌گردد. هر یک از این اعضا با وارد نمودن مشخصات کاربری خود که حاوی یک نام کاربری و رمز عبور است وارد محیط کاربری خود می‌شوند. مقصود از طراحی این پروژه، طراحی و پیاده‌سازی وب سایتی است تا افراد بتوانند نیازهای خود را مبنی بر اطلاع رسانی‌ها، برنامه‌های درسی، برنامه‌های آزمون مورد نظر را اعلام کنند. در قسمت تماس با ما وب سایت مشخصات آموزشگاه کامپیوتر همچون آدرس، شماره تلفن قرار داده می‌شود. این پروژه دارای قسمت‌های دیگری همچون بخش سؤالات متداول، مقالات، طرح سؤال و راهنمایی سایت است. روند کار این وب سایت به این صورت هست که افراد بازدید کننده پس از ورود به وب سایت و مراجعه به بخش عضویت سایت می‌توانند عضو وب سایت شوند. پس از عضوشدن در گروه با مراجعه به فرم ورود و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور می‌توانند وارد کارتابل کاربران بشوند. کاربران در کارتابل کاربری خود می‌توانند از ابزارهای ویژه‌های همچون ثبت نام کلاسهای درس، کلاس‌ها و دوره‌های کارگاهی و لیست مقالات استفاده نمایند. اساتید با ثبت نام در وب سایت و مراجعه به بخش ورود کاربران می‌توانند وارد کارتابل کاربران شوند.
پس از خرید لینک دانلود نمایش داده می شود.