دانلود پروژه فروش لوازم قنادی با asp دات نت و زبان سی شارپ

دانلود پروژه فروش لوازم قنادی با asp دات نت و زبان سی شارپ

وب سایت فروش لوازم قنادی تحت وب با زبان asp.net و sql server می باشد که می توانید سورس این سایت آماده را دانلود نمایید. پس از دانلود پروژه سایت فروشگاه لوازم قنادی تحت وب درون فایل دانلودی سورس کدهای asp.net (ای اس پی دات نت) به زبان سی شارپ یا زبان c#، پایگاه داده sql server موجود می باشد.

دانلود پروژه دانشجویی فروش لوازم قنادی با asp دات نت و زبان سی شارپ


پروژه دانشجویی لوازم قنادی با ASP.NET و زبان c sharp


وب سایت فروش لوازم قنادی تحت وب با زبان asp.net و sql server می باشد که می توانید سورس این سایت آماده را دانلود نمایید. پس از دانلود پروژه سایت فروشگاه لوازم قنادی تحت وب درون فایل دانلودی سورس کدهای   asp.net (ای اس پی دات نت) به زبان سی شارپ یا زبان c#، پایگاه داده sql server موجود می باشد.
محتویات فایل دریافتی: سورس کد  asp.net سایت فروشگاه لوازم قنادی به زبان سی شارپ ، پایگاه داده به زبان sql server می باشد.
روند کار وب‌سایت بدین صورت می‌باشد که هر کاربر پس از وارد نمودن آدرس وب‌سایت محیط زیبایی از یک سیستم فروش لوازم قنادی را در صفحه اصلی وب‌سایت مشاهده می‌نماید. وب‌سایت دارای منویی زیبا می‌باشد. این منو دارای گزینه‌هایی همچون صفحه اصلی، عضویت، ورود اعضا، درباره فروشگاه، تماس با ما، گالری تصاویر می‌باشد. هر کاربر مهمان جهت خرید در فروشگاه ابتدا باید ابتدا بر روی منوی عضویت کلیک کرده و فرم عضویت را تکمیل نماید. پس از اینکه کاربر در وب‌سایت عضو شد می‌تواند برای خود یک نام کاربری و رمز عبور انتخاب کند تا با این مشخصات بتواند وارد وب‌سایت شود. برای ورود کاربران به وب‌سایت کاربر باید از منوی بالا بر روی گزینه ورود به وب‌سایت کلیک کند؛ پس از کلیک یک فرم برای وی نمایش داده می‌شود که باید نام کاربری و رمز عبور را در آن‌ها وارد نماید. کاربر با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می‌تواند وارد کارتابل کاربران شود. در کارتابل کاربران ابزارهایی همچون لیست خرید، ارسال پیام به مدیر، تغییر رمز عبور و خروج وجود دارد. از طرف دیگر مدیر وب‌سایت با استفاده از همین فرم می‌تواند وارد کارتابل خود شده و از ابزارهای کارتابل مدیریت استفاده نماید.
پس از خرید بصورت خودکار لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود و می توانید فایل را دانلود نمایید.


کلمات کلیدی:
سورس,کد,ای,اس,پی,دات,نت,پروژه,وب,سایت,سی,شارپ,دانلود,خرید,سامانه,قنادی,لوازم ,فروشگاه,پایان,نامه,داکیومنت,فروشی,سفارش,asp,ارزان,مدیریت,کامپیوتر,سفارش,درب,منزل,هزینه,کم, ستی,مرکز,آموزش ,اس,کیو,ال,سرور,تحت,وب,تست,نرم,افزار,استاد,قنادی