مشاهده گردشکار یک دفتر معین نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1397/07/04

من چطور می توانم گردشکار یا کارکرد یک حساب معین را در کدینگ های حسابداری نرم افزار خیریه سرو مشاهده نمایم؟ یا به عبارتی از دفتر معین موردنظر یک پرینت(چاپ) تهیه کنم و محتویات آ

مشاهده گردشکار یک دفتر معین نرم افزار خیریه سرو
سوال کاربر نرم افزار خیریه سرو
من چطور می توانم گردشکار یا کارکرد یک حساب معین را  در کدینگ های حسابداری نرم افزار خیریه سرو مشاهده نمایم؟ یا به عبارتی از دفتر معین موردنظر یک پرینت(چاپ) تهیه کنم و محتویات آن دفتر معین  را مشاهده نمایم؟ و در صورت لزوم همانند یک دفتر معین سنتی آن را چاپ کنم؟ لطفا قدم به قدم نحوه اینکار را آموزش دهید؟


پاسخ پشتبان نرم افزار خیریه سرو
برای اینکار نرم افزار حسابداری سرو را اجرا کنید و  از منوی «اطلاعات اولیه» گزینه «مدیریت کدینگ ها» را کلیک نمایید تا فرم «مدیریت کدینگ های حسابداری نرم افزار خیریه» نمایش داده شود. ابتدا روی گروه حسابی که دفاتر کل درون آن قرار دارد یکبار کلیک نموده و سپس روی دفتر کلی که می خواهید لیست حساب های معین آن را ببینید یکبار کلیک کنید و سپس  در این فرم در زیر قسمت نارنجی رنگ که نوشته شده «لیست حساب های معین»  روی نام دفتر معینی که می خواهید اطلاعات درون دفترش را مشاهده نمایید، کلیک راست نموده و سپس منوی «مشاهده گردش کار» را کلیک نمایید در فرم باز شده محدوده تاریخی که می خواهید اطلاعات درون آن نمایش داده شود را وارد نموده و سپس روی دکمه «چاپ» یکبار کلیک نموده تا اطلاعات در بازه مشخص شده برای  آن دفتر معین نمایش یابد.

دانلود نرم افزار خیریه