شبکه بندی بی سیم2

خلاصه
1397/06/31

شبکه بندی بی سیم ولی با توجه به راه کارهای stratedies)) مختلف شبکه, دستگاههای گوناگون موجود در شبکه نیز میتوانند کار های این خادم را انجام دهند.

شبکه بندی بی سیم


ولی با توجه به راه کارهای stratedies)) مختلف شبکه, دستگاههای گوناگون موجود در شبکه نیز میتوانند کار های این خادم را انجام دهند.یک راه کار این شبکه, این است که به شبکه بندی نظیز به نظیرpeer_to_peer networking))معروف است, کارهای خادم را بین رایانه های بسیاری توزیع میکند.
این رایانه ها,حتی زمانی که برناهم های کاربردی ,نظیر صفحات گسترده و پایگاههای دادهای را اجرا مینما یند,به عنوان مثال خادم های چاپ یا پرونده عمل میکنند.شبکه های مبتنی بر خادم,نسبت به شبکه های نظیر به نظیر , هزینه ی شروع به کار بیشتری را دارا میباشند. ایناه به دلیل استفاده از سخت افزارونرم افزارهای قوی, به مهارتهای فنی بالاتری برای نصبو مدیریت نیاز دارند,ولی راه کار مزبور,از نظر اقتصادی مفید تر میباشد.
رایانه ای که به عنوان خادم پروندهی اختصاصی طراحی میشود,دارای فضای قفسه ای (cabinet space) برای گردونه های قرصdiskdrives)) بیشتر,منبع تغذیهی بزرگتر (جهت اداره کردن بار شبکه),گذرگاه رابط interface bus)) سریع, توانائی گسترش تا صدها مگابایت ram, وسریعترین پردازشگر ممکن میباشد.
غیر معمول نیست که خادم اختصاصی به چندین کارت رابط شبکه ای مجهز شده باشد. هر کارت, یک بخش segment))مجزا در بافه بندی را نشانی دهی میکند تا ظرفیت حمل داده های یک بافه, مانع استفاده از توان خادم نشود.
سیستم های مبتنی بر خادم,نظارت, پشتیبان گیریو مدیریت خوبی را روی داده های بحرانی ارائه میکنند, زیرا پرونده ها و سابقه های records)) مهم در یک محل قرار دارند
خادم پرونده,یک سیستم عامل چند تکلیفی را اجرا میکند که ان میتواند چندین برنامه را همزمان اجرا نماید. از این رو این خادم هنگام ذخیره یا باز کردن یک پرونده میتواند تاریخ وزمان عمل مزبور را ثبت نماید, رایانه را برای یافتن ویروسها مورد بررسی قرار دهد و پروندهی مورد نظر را برای  پشتیبان گیری روی باریکه ران tape drive)),علامت گذاری کند.گزارش های مدیریتی که نرم افزار