اتصال به اینترنت در سیستم عاملseven-3

خلاصه
1397/06/04

اتصال به اینترنت در سیستم عاملsevenطریقه ی ایجاد اتصال (connection) در سیستم عامل vista ,هیچ گونه تفاوت خاصیبا سیستم عامل seven نخواهد داشت

اتصال به اینترنت در سیستم عاملseven:

طریقه ی ایجاد اتصال (connection) در سیستم عامل vista ,هیچ گونه تفاوت خاصیبا سیستم عامل seven نخواهد داشت.در این موورد نیز بعد از اطمینان از نصب صحیح مودم dsl ویا diaiupمراحل زیر را پشت سر هم اجرا نمایید.
1.در گوشه ی سمت راست و پایین desktop)),روی گزینه ی open network and sharing center کلیک نمایید.
2.در پنجره ی گشوده شده روی گزینه ی set up a new connection or net workکلیک نمایید.
3.در پنجره ی بعدی گزینه ی connect to internetرا برگزیده وnextبزنید.
4.خال برای ایجاد اینترنت پر سرعتdslگزینه یbroadband( pppoe) برای ایجاد اتصال dialup,گزینه ی دومی را انتخاب کنید.انچه در این نوشتار از این مرحله به بعد ادامه داده شده است ,روش یهشمعح است که شما درست به همین منوال میتوانید اتصال پر سرعت را نیز ساخته وار ان استفاده نمایید.
5.برای ایجاد اتصال diaiup روی اخرین گزینه کلیک کرده تا پنجرهی مربوط به درج اطلاعات کاربری و شماره تلفن اتصال به شبکه باز شود.
6.بعد از درج اطلاعات لازم ,روی گزینه یconnectکلیک کرده ومنتظر بمانید تا اتصال برقرار شود.
مبانی وب:برای شروع استفاده از وب,یک دستگاه رایانه ی متصل به شبکه ی اینترنتو برنامه ای موسوم به مرور گر وب browser web))احتیاج خواهیم داشت.
یک برنامه مرور گر وب,انواع مختلف اطلاعاتی را که در وب یافت میشود به صورت صفحاتی روی رایانه ی شما نمایش میدهد.همچنین این امکان را به شما میدهد که از طریق رابط link))های مختلف به اطلاعات واقع روی صفحات دیگر وب دسترسی پیدا کرده ودر واقع وب را مرور کنید.
صفحه ی وب:هنگامی که شما از یک برنامه ی مرور گر اینترنتی برای گشت و گذار در محیط وب استفاده میکنید,هر صفحه ای که در برنامه ی مرور گر شما باز میشود,یک صفحه از بی شمار صفحه ی موجود در وب میباشد. این صفحات حاوی اطلاعات,اصولا دارای فرمت html هستند .یک صفحه ی وب ممکن است مجموعهای از متن ها ,عکس ها ,گرافیک های متحرک ,فیلم ,صوت ویا انواع فایل های  دیگر باشد که همگی انها با فرمت htmlدر یک صفحه در دسترس کاربر قرار میگیرند.
همچنین یک صفحهی وب میتواند شامل چندین قاب باشد که از طریق انها میتوان چندین قسمت مجزا را به طور همزمان در یک صفحه ی مانیتور مشاهده کرد.ویژ گی مهم یک صفحه ی وب ان است که میتوان در صفحه ی وب از عناصر متنی و گرافیکی به عنوانlinkجهت رفتن به صفحه ای دیگر استفاده کرد.