مزایای داشتن صندوق مکانیزه املاک چیست؟

خلاصه
1397/05/30

امروزه دفاتر قدیمی و سنتی جای خود را به صندوق‌های مکانیزه فروشگاهی جدید داده‌اند. هر کسب و کاری برای مثال یک مشاور املاک، یک نمایشگاه اتومبیل، یک طلافروشی، یک لوازم خودرو فروشی و غیره

مزایای داشتن صندوق مکانیزه املاک چیست؟
مقدمه:
امروزه  دفاتر قدیمی و سنتی  جای خود را به صندوق‌های مکانیزه فروشگاهی جدید  داده‌اند. هر کسب و کاری برای مثال یک مشاور املاک، یک نمایشگاه اتومبیل، یک طلافروشی، یک لوازم خودرو فروشی و غیره که بخواهد حساب کتاب خود را یادداشت نماید به یک صندوق مکانیزه فروشگاهی نیاز دارد. امروزه  دفاتر قدیمی جای خود را به صندوق‌های مکانیزه مدرن امروزی داده‌اند. شرکت مهندسی آبان رایان البرز دارای صندوق مکانیزه ویژه مشاورین املاک است که در ادامه این مطلب بصورت کلی مزایای صندوق‌های مکانیزه را توضیح خواهیم داد.
مزایای داشتن یک صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو
نرم افزار صندوق فروشگاهی یا همان نرم افزار صندوق مکانیزه سرو یک سری مزیت‌ها را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که در ادامه توضیح خواهم داد.
1-    چاپ صورتحساب فروش یا ارائه کالا یا خدمات
با استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی مشاورین املاک شما به راحتی می‌توانید برای مشتریان خود فاکتور حق کمیسیون صادر نمایید و آن را با استفاده از دستگاه چاپگر چاپ نمایید. مشاورین املاک با استفاده از این نرم افزار به راحتی می‌توانند کلیه فاکتورهای موردتایید اداره مالیات را صادر و چاپ نمایند.
 2-    محاسبه خودکار مالیات بر ارزش افزوده در صورتحساب‌ها
هنگامی که یک فاکتور چاپ می‌نمایید، نرم افزار بصورت خودکار مالیات برارزش افزوده کمیسیون را محاسبه کرده و در فاکتور وی به چاپ می‌رساند. هر بنگاه معاملات ملک نیاز دارد به ازای هر کمیسیون مبلغی را به عنوان مالیات به اداره مالیات بر ارزش افزوده بپردازد.
3-    ثبت فاکتورهای خرید
هنگامی که می‌خواهید با مالیات بر ارزش افزوده تسویه حساب کنید و مالیات پرداخت کنید، مالیات هرچه خرید بیشتری داشته باشید از مالیات فروش‌های شما کم می‌کند بنابراین با ثبت فاکتورهای خرید مالیات بر ارزش افزوده شما کم تر می‌شود. نرم افزار صندوق مکانیزه امکان ثبت خریدها را هم دارد. این یکی از قابلیت‌های مهم برای کاهش مالیات برای یک املاک است.
4-    ایجاد فایل الکترونیکی قابل آپلود در وب سایت دارایی
با استفاده از نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو شما می‌توانید فایل الکترونیکی (فایل Access را ایجاد نموده) و سپس در نرم افزار ttms یا وب سایت اداره دارایی بریزید.
5-    ایجاد حساب مشتریان
با استفاده از نرم افزار صندوق مکانیزه سرو می‌توانید حساب مشتریان را ذخیره کنید و ببینید که هم اکنون چقد بدهکار و چقد بستانکار می‌باشند.
6-    تحریر دفاتر مشاغل درآمد و هزینه
با استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی مشاور املاک سرو به راحتی می‌توانید دفاتر مشاغل را تحریر نموده و اطلاعات را طبق استاندارد دارایی در دفتر موردنظر ثبت نمایید.
7-    چاپ جدول مالیات بر ارزش افزوده
با استفاده از نرم افزار صندق مکانیزه سرو به راحتی می‌توانید جدول مالیات بر ارزش افزوده را که یک جدول موردنیاز در دفاتر درآمد و هزینه است را بصورت سالیانه چاپ نمایید.
8-    چاپ روی چک:
با استفاده از این نرم افزار می‌توانید بر روی چک‌های موردنظر را چاپ کنید.
9-    امکان گزارش گیری
نرم افزار صندوق مکانیزه املاک دارای چندین نوع گزارش گیری شامل گزارش گیری روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه می‌باشد. امکان گزارش گیری بی نظیر صندوق مکانیزه املاک سرو این نرم افزار را به یکی از بی نظیرترین نرم افزارها تبدیل نموده است.
10-امکان تولید نمودارهای دایره ای، خطی، میله ای
نرم افزار صندوق مکانیزه سرو امکان تولید نمودارهای میله ای، دایره ای، خطی از کلیه اطلاعات از جمله درآمد، هزینه، فروش، قولنامه‌ها و... را دارد.
11-تنظیم حق دسترسی برای هر کاربر
هر کاربر می‌تواند حق دسترسی به تمامی منوها و زیرمنوها را تعیین نماید. برای مثال یک کاربر بتواند قولنامه چاپ نماید و یک کاربر بتواند فقط فاکتور چاپ کند. یکی کاربر فقط بتواند گزارش گیری انجام دهد و یا یک کاربر بتواند کلیه امکانات صندوق مکانیزه را در دست داشته باشد.
12- امکانات جانبی همچون دفترچه تلفن، دفترچه یادداشت
نرم افزار صندوق مکانیزه سرو دارای امکانات اضافی همچون دفترچه تلفن، ماشین حساب، رأس گیری، هشدار قرار ملاقات و غیره می‌باشد.
13- هشدار دهنده:
نرم افزار صندوق مکانیزه سرو دارای امکاناتی همچون هشدار چک‌های قبل از موعد سررسید، هشدار چک‌های پرداختی و... می‌باشد.
14- پشتیبان گیری خودکار و دستی
یکی از امکانات مهمی که نرم افزار صندوق فروشگاهی نیاز دارد، پشتیبان گیری است. نرم افزار صندوق فروشگاهی سرو که یک نرم افزار ویژه املاک است دارای سه جالت پشتیبان گیری است، پشتیبان گیری خودکار، پشتیبان گیری دستی و پشتیبان گیری هنگام خروج است.
15- فیلم آموزش استفاده
نرم افزار صندوق فروشگاهی سرو که نرم افزار جامع املاک است همراه سی دی نصب حاوی فیلم آموزشی از کلیه قسمت‌ها از جمله: آموزش چاپ و صدور فاکتور، آموزش نصب گام به گام، ثبت قولنامه‌ها، چاپ روی چک، گزارش گیری، ثبت خریدها، بستن سال مالی و... می‌باشد.
16- و سایر امکانات
نرم افزار صندوق مکانیزه
مشاور املاک سرو دارای امکانات خیلی بیشتری است که در کاتالوگ آن می‌توانید بصورت کاملاً تصویری مشاهده نمایید.
خرید و دانلود کاتالوگ نرم افزار صندوق مکانیزه


برای خرید نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو کلیک کنید