هدف از تولید نرم افزار دفترچه تلفن سرو

خلاصه
1397/05/13

نرم افزاردفترچه تلفن سرو به منظور تسهیل امور اشخاص حقیقی و حقوقی سراسر کشور به عنوان صورت مسئله ساخت و تولید نرم افزار دفترچه تلفن سرو در نظر گرفته شده است.


هدف از تولید نرم افزار دفترچه تلفن سرو


 نرم افزاردفترچه تلفن سرو به منظور تسهیل امور اشخاص حقیقی و حقوقی سراسر کشور به عنوان صورت مسئله ساخت و تولید  نرم افزار دفترچه تلفن سرو در نظر گرفته شده است. هدف از تولید  نرم افزاردفترچه تلفن سرو ایجاد ابزاری به منظور ساده سازی مدیریت شماره‌های تلفن‌های همراه و ثابت، وضعیت حساب اشخاص طرف معامله، چاپ دفترمعین اشخاص می‌باشد. هدف اصلی عرضه نرم افزار دفترچه تلفن سرو، تولید نرم افزاری با کارآیی بالا، هزینه مناسب، کاربرپسند، و سادگی در حین استفاده می‌باشدکه با نصب و راه اندازی این نرم افزار بخوبی می توانید از آن استفاده و لذت ببرید. با خرید این نرم افزار یک پنل ارسال پیامک (sms) رایگان قابل اتصال به نرم افزار دریافت نمایید.
تاریخ آخرین به روز رسانی نرم افزار: 1395/10/03   شماره آخرین نسخه منتشر شده: 35
نرم افزار دفترچه تلفن سرو برای چه کسانی مناسب است؟
نرم افزار دفترچه تلفن سرو برای تمامی اشخاص و صنوف خصوصا فروشگاه های بزرگ مناسب می‌باشد. بطورکلی می‌توان گفت: مناسب کسانی است که قصد دارند شماره تلفن‌ها، وضعیت بدهکاری و بستانکاری (طلبکاری) اشخاص مرتبط با کار خود، یادآورها و... را در کامپیوتر خود ساماندهی و ذخیره نمایند.

 

برای خرید نرم افزار دفترچه تلفن سرو کلیک کنید