بهترین روش ثبت فایلینگ املاک در بنگاه املاک

خلاصه
1400/11/05

بطور معمول به روش های متفاوتی فایل های خرید، فروش، رهن و اجاره، پیش فروش، مشارکت و... به دفاتر مشاور املاک سپرده می شود به این سبب بهتر آن است که نحوه سپردن نیز در کنار مشخصات

امکان ثبت نحوه سپردن حضوری، تلفنی و غیره

بطور معمول به روش های متفاوتی فایل های خرید، فروش، رهن و اجاره، پیش فروش، مشارکت و... به دفاتر مشاور املاک سپرده می شود به این سبب بهتر آن است که نحوه سپردن نیز در کنار مشخصات آن فایل درج گردد تا شما اشراف بهتر و مناسب تری نسبت به آن فایل داشته باشید.
اگر بخواهید بنحو مدرن تمام فعالیت ها و اقدامات روزانه دپارتمان های املاک را انجام دهید تا حدی که نحوه سپردن فایل ها را نیز در هنگام ثبت آن داشته باشید، نرم افزار مشاور املاک سرو به شما پیشنهاد می گردد.
در نرم افزار مشاور املاک سرو کاربران قادر خواهند بود تا تمام اقدامات خود را از ابتدای ثبت فایل تا به نتیجه رسانیدن یک معامله ثبت نمایند به این سبب حتی به منظور نحوه سپردن فایل و ملک نیز ترتیبی برای مشاوران نیز داده شده است.
بنابراین کاربران نرم افزار مشاور املاک سرو قادر خواهند بود تا تمام فعالیت های نسبت به ثبت و پیگیری های یک ملک را انجام دهید.
اگر قصد خرید بهترین نرم افزار فایلینگ مشاور املاک را داشته باشید همین الان می توانید طی تماس با مهندس داودی 09228022047 نسبت به خرید نرم افزار جامع مشاور املاک سرو اقدام نمایید.
نرم افزار مشاور املاک سرو از یک سال پشتیبانی و بروزرسانی رایگان برخوردار است و به آن سبب کاربران نرم افزار مشاور املاک سرو قادر به دریافت هرگونه پشتیبانی، خدمات پس از فروش و بروزرسانی های نرم افزار بطور رایگان خواهند بود.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :