چگونه از طریق شماره تلفن تمام سوابق مشتری را در اختیار داشته باشیم

خلاصه
1400/10/15

چگونه از طریق شماره تلفن تمام سوابق مشتری را در اختیار داشته باشیم
یکی از اصول پیشرفت در کسب و کار داشتن ارتباط و تعامل مناسب با مشتریان است، اینکه هنگامتماس یکمشتری با شما مشخصات آن فرد برای شما نمایش داده شود یا آنکه در هنگام مراجعه  مشتریان قدیمی بنگاه املاک خود فقط با شماه تلفن اعلامی آنها شناسایی کنید و علاوه  بر آن می توانید با وارد نمودن شماره تلفن آن مشتری نسبت به فعالیت هایی که برای آن شخص در بنگاه املاک شما انجام شده است مطلع شوید.
امکان مشاهده فعالیت های انجام شده برای مشتریان شما از طریق نرم افزار مشاور املاک سرو با استفاده از هوش مصنوعی به کاربرده شده در نرم افزار املاک سرو موجب می گردد تا مدیریت هوشمند و حرفه ایی دفتر مشاور املاک خود را تجربه نمایید.
 شما می توانید همین الان طی تماس با مهندس داودی 09228022047 نسبت به مشاوره و کسب اطلاات بیشتر در خصوص نرم افزار جامع مشاور املاک سرو اقدام نمایید.
امدیران موفق بنگاه های املاک در تهران، کرج،تبریز،مشهد،رشت،ساری،رامسر،اصفهان،شیراز،اهواز،خرمشهر و بطور کلی در سراسر کشور که به منظور برخورداری از هوش مصنوعی در جستجوی بهترین نرم افزار ویندوز املاک هستند همین الان می توانند نسبت به سفارش این محصول اقدام نمایند.
برای برخورداری از یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش و بروزرسانی های رایگان نرم افزار مشاور املاک سرو همین الان می توانید نسبت به نصب و فعال سازی نرم افزار نرم افزار ویندور املاک سرو اقدام نمایند



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :