ثبت کامل فایل املاک به چه معناست

خلاصه
1400/10/15

به هر میزان که اطلاعات ثبت شده نسبت به فایل های سپرده شده به شما بیشتر باشد امکان توضیحات بهتر مشاوران املاک برای مشتریان بیشتر خواهد بود.

ثبت کامل فایل املاک به چه معناست
به هر میزان که اطلاعات ثبت شده نسبت به فایل های سپرده شده به شما بیشتر باشد امکان توضیحات بهتر مشاوران املاک برای مشتریان بیشتر خواهد بود.
ثبت تصاویر از فایل های ثبت شده شما از یک ملک در نرم افزار مشاور املاک سرو این امکان را برای کاربر نرم افزار املاک سرو فراهم می آورد تا بتواند نظر مشتری را برای خرید یک ملک به مراتب بیشتر جلب نماید، یا آنکه مشاور املاک می تواند تصاویر ثبت شده را در قالب یک کلیپ زیبا درآورده و در مانیتور دفتر املاک نسبت به پخش آن اقدام نمایید.
علاوه بر امکان ثبت تصاویر برای هر فایل در نرم افزار مشاور املاک سرو کاربر نرم افزار املاک سرو امکان پیوست فایل اعم از پی دی اف یا ویدیو و غیره را کنار مشخصات ثبت شده یک ملک را خواهید داشت بنابراین هنگام ثبت یک فایل در نرم افزار مشاور املاک سرو شما اطلاعات را در نرم افزار مشاور املاک برای هر فایل ثبت خواهید نمود.
 این اطلاعات کامل فایل ها نیز می تواند شامل هرگونه فایلی(عکس، پی دی اف و غیره) به املاک ثبت شده نرم افزار مشاور املاک سرو باشد.
چنانچه قصد خرید نرم افزار مشاور املاک تهران یا نرم افزار مشاور املاک کرج، نرم افزار مشاور املاک مشهد، نرم افزار مشاور املاک تبریز، نرم افزار مشاور املاک لاهیجان، نرم افزار مشاور املاک رشت، نرم افزار مشاور املاک رامسر، نرم افزار مشاور املاک اصفهان، نرم افزار مشاور املاک شیراز، نرم افزار مشاور املاک اهواز و نرم افزار املاک در سراسر کشور هستید همین الان می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس بگیرید.
 کاربران نرم افزار مشاور املاک سرو امکان استفاده از یک سال خدمات پس از فروش، بروزرسانی های نرم افزار املاک سرو و پشتیبانی به همراه نصب و ارسال رایگان برخوردار خواهند شد.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :