چگونگی ثبت نحوه سپردن فایل ها به مشاور املاک

خلاصه
1400/10/14

با توجه به آنکه در دفاتر مشاور املاک بسته به مشتریانی که برای سپردن ملک به شما مراجعه می نمایند ممکن است یک فایل را بطور تلفنی، حضوری و یا به هر شکل ممکن به شما بسپارد شاید ب

چگونگی ثبت نحوه سپردن فایل ها به مشاور املاک
 با توجه به آنکه در دفاتر مشاور املاک بسته به مشتریانی که برای سپردن ملک به شما مراجعه می نمایند ممکن است یک فایل را  بطور تلفنی، حضوری و یا به هر شکل ممکن به شما بسپارد شاید به منظور رعایت نظم کامل دفتر املاک خود بخواهید شیوه سپردن هر فایل که به شما معرفی می شود را ثبت نمایید.
 یکی از هزاران هزاران ابزار کاربردی و مدرن نرم افزار مشاور املاک سرو امکان ثبت نحوه سپردن املاک در فرم ثبت ملک است.
با نرم افزار مشاور املاک سرو امکان ثبت هر فعالیت و بنوعی مستند سازی در خصوص آن فعالیت را خواهید داشت.
نرم افزار مشاور املاک سرو موجب می گردد که جزئی ترین فعالیت ها، کارکرد خود و مشاوران شما ثبت گردد تا امکان بهترین مدیریت و کنترل دفتر مشاور املاک خود را داشته باشید و همین اطلاعات کامل آماری نسبت به عملکرد شما و مشاوران موجب کسب بهترین نتیجه و درآمد بالاتر دفاتر مشاور املاک می گردد.
مشاوران املاک در تهران، مشاوران املاک کرج، مشاوران املاک مشهد، مشاوران املاک گیلان، مشاوران املاک اصفهان، مشاوران املاک شیراز، مشاوران املاک اهواز چنانچه قصد سفارش نرم افزار ویندوز مشاور املاک را داشته باشند می توانند با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایند.
از سفارش تا نصب و فعال سازی نرم افزار مشاور املاک سرو تنها 5 دقیقه زمان صرف خواهد شد.
پس از فعال سازی نرم افزار ویندوز مشاور املاک سرو کاربران نرم افزار برای یک سال رایگان امکان برخورداری از بروزرسانی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزار ویندوز مشاور املاک سرو را خواهند داشت.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :