چونگی صدور رسید دریافت و پرداخت مطمئن وجه برای دفاتر مشاور املاک

خلاصه
1400/10/13

توجه به آنکه یکی از فعالیت های دفاتر مشاور املاک در سطح کشور انجام مراودات مالی و دریافت پرداخت وجه می باشد نهایت دقت در زمینه صدور بهترین رسید برای مشتری از اهمیت بالایی برخور

چگونگی صدور رسید دریافت و پرداخت مطمئن وجه برای دفاتر مشاور املاک
 با توجه به آنکه یکی از فعالیت های دفاتر مشاور املاک در سطح کشور انجام مراودات مالی و دریافت پرداخت وجه می باشد نهایت دقت در زمینه صدور بهترین رسید برای مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است.
 تمام افراد در سطح جامعه رسیدهای چاپ شده و با سربرگ را مورد وثوق و معتبرتر از رسیدهای دست نویس می دانند.
 ممکن است بگوید بسیار خوب ما خودمان نسبت به طراحی رسید اقدام می نماییم و هر زمان که خواستیم نسبت به پرینت اقدام می کنیم، در این صورت برای داشتن همیشگی و بایگانی آن چه میکنید؟ در چنین شرایطی اگر رسیدهای متعددی در چند قسمت و نسبت به فایل های متفاوت داشته باشید چطور؟
 آیا تا به حال به این فکر کرده ایید که رسیدی مدرن و رسمی با سربرگ دفتر مشاور املاک خود داشته باشید که حتی دغدغه ذخیره و بایگانی آن را نداشته باشید؟
آیا تا کنون به این فکر بوده ایید که تمام فایل های ثبت شده در دفتر مشاور املاک خود را به همراه عکس فایل و توضیحات و تمام اقدامات انجام شده را در یک فایل فشرده و کوچک نگه داری نمایید؟
 در این مطلب نرم افزار ویندوز مشاور املاک را به شما معرفی می نماییم که با داشتن آن در هیچ شرایطی زحمات شما به هدر نمی رود. در نرم افزار مشاور املاک سرو چندین  حالت پشتیبان گیری برای مشاوران املاک وجود دارد و هر فایل یا تقاضای جدید، رسید دریافت پرداخت وجه حتی چک هایی که از طریق نرم افزار مشاور املاک سرو صادر می نمایید را بطور همیشه و در کنار تمام فایل ها یکجا خواهید داشت.
 مشاوران املاک در تهران، مشاوران املاک کرج، مشاوران املاک تبریز،مشاوران املاک ارومیه،مشاوران املاک اردبیل، مشاوران املاک مشهد، مشاوران املاک اصفهان، مشاوران املاک شیراز، مشاوران املاک اهواز که قصد استفاده از نرم افزار ویندوز مشاور املاک را داشته باشند همین الان می توانند طی تماس با مهندس داودی 09228022047 نسبت به ثبت سفارش و خرید نرم افزار مشاور املاک اقدام نمایند.
کاربران نرم افزار مشاوران املاک سرو در سراسر کشور از یک سال پشتیبانی، بروزرسانی و خدمات پس از فروش به همراه نصب و آموزش رایگان برخوردار خواهند بود.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :