آیا بهتر است مشاوان املاک بین فایل هایی که به آنها سپرده می شود تفاوت بگذارند

خلاصه
1400/09/20

آیا مشاوران املاک می توانند بین فایل های سپرده به آنها تفاوت بگذارند اگر مشاوران املاک بین فایل های سپرده شده به آنها تفاوقی قائل شوند در فروش یا انعقادهای قرارداد برای مشاور

آیا بهتر است مشاوان املاک بین فایل هایی که به آنها سپرده می شود تفاوت بگذارند
آیا مشاوران املاک می توانند بین فایل های سپرده به آنها تفاوت بگذارند؟
اگر مشاوران املاک بین فایل های سپرده شده به آنها تفاوقی قائل شوند در فروش یا انعقادهای قرارداد برای مشاوران املاک تغییری ایجاد می گردد؟
آیا با ایجاد تفاوت بین فایل های سپرده شده رسیدن به نتیجه زودتر ایجاد می شود؟
 و سوالاتی بسیار بیشتر در خصوص تعیین ملک های خوش فروش که در زمان سپرده شدن به مشاور املاک نسبت به یک ملک اکازیون می تواند مطرح شود.
 همانگونه که می دانیم برخی از فایل هایی که به مشاوران املاک سپرده می شوند نسبت به سایرین خاص، ویژه و اصطلاحا خوش فروش تر هستند که در صورت متمایز شدن نسبت به سایر فایل ها امکان و احتمال فروش آنها به مراتب افزایش می یابد. برای انعقاد قرارداد بیشتر حتی اگر در شروع به کار بعنوان مشاور املاک هستید و هرچند به تعداد محدود هم فایل داشته باشید باز هم می توانید در بین همان تعداد فایل ها موارد اکازیون را از سایر فایل ها جدا نمایید تا سریع تربه نتیجه برسید.
کاربران در نرم افزار مشاور املاک سرو می توانند علاوه بر استفاده از هزاران ابزار کاربردی و مدرن با استفاده از امکان تعیین موارد اکازیون املاک، فایل هایی که از هر نظر نسبت به سایرین خاص تر هستند را بیشتر در معرض دید خود یا سایر کارشناسان و مشاوران قرار دهند.
 نرم افزار مشاور املاک سرو با توجه به ابزار و امکانات بسیار زیادی که در اختیار شما قرار می دهد برای فروش و انعقاد قراردادهای هر چه بیشتر از جهات مختلف راهکارهای زیادی را در اختیار شماقرار می گذارد.
 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار مشاور املاک سرو همین الان می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس بگیرید تا از هزاران ابزار و امکانات فراوان نرم افزار مشاور املاک سرو بهره ببرید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :